SVI LIDLOVI DOBAVLJAČI DO KRAJA 2018. IMAT ĆE CERTIFIKAT GLOBAL G.A.P.

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača

01.01.2019 11:00:00 | Zagreb

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača

Samo najbolje voće i povrće certificiranih dobavljača

Svi dobavljači voća i povrća trgovačkog lanca Lidl Hrvatska će do kraja 2018. godine imati certifikat GLOBALG.A.P. Riječ je o jednom od najraširenijih svjetskih standarda primarne proizvodnje svježeg voća i povrća. Ovime Lidl još jednom dokazuje i nastavlja svoju misiju neprestane brige oko kvalitete i zdravstvene ispravnosti svojih proizvoda, kao i rada na smanjenju negativnog utjecaja poljoprivredne proizvodnje na okoliš. Proizvođači koji posjeduju GLOBAL G.A.P. standard obvezuju se prilikom obavljanja svih aktivnosti na poljoprivrednom gospodarstvu primjenjivati dobru poljoprivrednu praksu, program kontrole pesticida, sustav upravljanja kvalitetom i HACCP načela.

Velik dio Lidlovih domaćih dobavljača, a i svi strani dobavljači, već su certificirani GLOBALG.A.P. standardom, a do kraja 2018. godine bit će dovršen proces certificiranja i preostalih domaćih dobavljača, čime će svi Lidlovi dobavljači imati ovaj ugledni certifikat. Kada je riječ o domaćim dobavljačima voća i povrća u Lidlu, njihov udio dosegnuo je 90 posto, ovisno o sezonskoj dostupnosti. Lidl je domaće dobavljače dodatno podržao 2016. godine, organizirajući natječaj Okusi svoj zavičaj koji je kasnije postao svojevrsna ekstenzija brenda Okusi zavičaja, pokrenutog još 2013. godine.

Da bi dobili GLOBALG.A.P. certifikat, svi Lidlovi dobavljači svake godine moraju zadovoljiti niz pravila i postupaka, kao što su primjerice bilježenje svih aktivnosti na zemljištu, ulazak posjetitelja u skladište u kontroliranim uvjetima, ali i voditi brigu o dvosmjernoj komunikaciji između radnika i rukovodstva te jasno definiranje svih poslovnih procesa. Obvezuju se također koristiti certificirano i kvalitetno sjeme i gnojiva, vršiti neprestane analize vode za navodnjavanje, tla i proizvoda te brinuti o mehanizaciji, čistoći i ispravnosti pakirne linije. Sljedivost od polja do kupca je prioritet, baš kao i briga o zdravlju i dobrobiti djelatnika, kao i njihovo stalno educiranje. Dobavljači se obvezuju biti i energetski učinkoviti, održivo gospodariti otpadom te se neprestano usavršavati i pratiti nove trendove.

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt

Sektor korporativnih komunikacija
press@lidl.hr

Kategorije


Podijeli

Istraži