Tekstil

Lidlovo Detox obećanje

Između 2014. i 2020. godine Lidl je, u sklopu Greenpeaceove Detox kampanje, intenzivno radio na izbjegavanju potencijalno štetnih supstanci u proizvodnji tekstila i obuće privatnih robnih marki. U prosincu 2014. Lidl je postao prvi prehrambeni trgovački lanac koji se pridružio Detox kampanji.

Cilj Lidlovog Detox obećanja bio je potpuno eliminiranje grupa kemikalija koje je Greenpeace definirao kao štetne, iz proizvodnje tekstila i obuće privatnih robnih marki ili njihova zamjena bezopasnim supstancama. Na taj način stvaramo društveno i ekološki prihvatljive proizvodne uvjete u tekstilnoj industriji i proizvodnji obuće.

2020. godine možemo izjaviti da smo uspješno u najvećoj mjeri eliminirali ekološki štetne kemikalije iz proizvodnje tekstila i tako značajno smanjili moguće opterećenje ljudi i prirode.

Izvještaj koji slijedi objašnjava Lidlovu strategiju, daje pregled dostignuća između 2015. i 2020. godine te rezimira mjere i rezultate 2019. godine. Dokument također daje uvid u ciljeve kojima Lidl nastavlja težiti, u smislu održivije i ekološki prihvatljivije proizvodnje tekstila i obuće.