Osviještena prehrana

Osviještena prehrana

LIDL KAO PRVI IZBOR ZA OSVIJEŠTENU PREHRANU

LIDL KAO PRVI IZBOR ZA OSVIJEŠTENU PREHRANU

Svaki dan dopiremo do milijuna kupaca i svojim proizvodima pridonosimo njihovoj prehrani. Svjesni smo činjenice da hrana značajno utječe na klimu, biološku raznolikost i zdravlje. Suočavamo se s našom odgovornošću kao trgovačko poduzeće i preuzimamo znanstveno utemeljenu odgovornost kako bismo djelovali u skladu s planetarnim granicama te istodobno nudili još zdraviju hranu. Vodi nas Planetarna zdrava prehrana.

Strategijom za osviještenu prehranu postavljamo si holističke, obvezujuće ciljeve kako bismo kupcima do 2025. godine ponudili najbolju ponudu za osviješten i održiv način života uz najbolji omjer cijene i kvalitete. Uvjereni smo da svojim asortimanom i uobičajenim povoljnim cijenama omogućujemo održiv i zdrav način života svim dijelovima društva.

Dobro je znati

Na temelju Planetarno zdrave prehrane komisije EAT-Lancet, zdrava i održiva prehrana zahtijeva prehranu pretežito biljnog podrijetla. Konzumacija namirnica životinjskog podrijetla i dalje je moguća. Naša strategija za osviještenu prehranu temelji se na ovim saznanjima.

NAJBOLJA PONUDA ZA ZDRAVU I ODRŽIVU PREHRANU DO 2025.

Ciljevi i konkretne mjere iz naše strategije za osviještenu prehranu baziraju se na tri središnja stupa: Zdrava prehrana, Održiva prehrana te Transparentnost & osnaživanje, kako bismo aktivno pridonijeli globalnom prehrambenom zaokretu.

Zdrava prehrana

Zdrava prehrana

Poboljšat ćemo nutritivna svojstva našeg asortimana. Osim našeg holističkog pristupa smanjenju šećera, soli i aditiva, to uključuje i postupno povećanje udjela cjelovitih žitarica u proizvodima naših robnih marki do 2025. Dodatno, od 2023. godine nezdrave proizvode vlastitih robnih marki više ne oglašavamo djeci. Za to koristimo kriterije Svjetske zdravstvene organizacije (WHO).

Održiva prehrana

Održiva prehrana

Nastavit ćemo povećavati udio proteina biljnog podrijetla (mahunarki, orašastih plodova, veganskih alternativa) u našem asortimanu. Transparentno ćemo komunicirati o odnosu proteina životinjskog i biljnog podrijetla u našoj ponudi. Kako bismo pridonijeli sprječavanju nastanka otpada od hrane, fokusirat ćemo se na sezonske i lokalne proizvode, po mogućnosti iz organske proizvodnje. 

Transparentnost i osnaživanje

Transparentnost i osnaživanje

Kod naših kupaca stvaramo svijest o zdravijoj i održivijoj potrošnji. To želimo postići transparentnim označavanjem naših proizvoda. Za prikaz nutritivnih svojstava naših proizvoda od 2022. koristimo Nutri-Score. Njime se vodimo i kao pokazateljem za optimizaciju naših proizvoda.

NAŠ ANGAŽMAN ZA OSVIJEŠTENU PREHRANU

Osviještena prehrana dobra je za zdravlje i za okoliš. Takav oblik prehrane u Lidlu nije ni kompliciran ni skup. Do 2025. godine kupcima želimo ponuditi najbolji asortiman za osviješten stil života. Već sada u ponudi imamo mnogo proizvoda koji omogućuju zdravu, održivu i informiranu kupnju.