Vođenje dijaloga

Na putu prema sutra – zajedno pokrenimo promjene!

Od naših dobavljača preko kupaca do naših zaposlenika: aktivni smo u brojnim grupama dionika na tržištu maloprodaje namirnica. Razmjena informacija s njima za nas je od ključne važnosti. Na taj način možemo doprinijeti međusobnim znanjem te učiti jedni od drugih. Jer, samo zajedno možemo se uhvatiti u koštac s budućim izazovima i svaki dan učiniti malo boljim.

Stoga u Lidlu ulazimo u kontinuirani, transparentni dijalog sa svim za nas relevantnim partnerima, zaposlenicima i kupcima, kako bi nas pratili u našoj misiji – na putu prema sutra.

Na putu prema većoj održivosti možemo napredovati samo zajedničkim radom. Stoga se oslanjamo na otvoreni dijalog i razmjenu informacija sa svim našim različitim dionicima – od naših zaposlenika, preko naših dobavljača, stručnjaka iz politike i gospodarstva, sve do dijaloga unutar industrije i redovitog anketiranja kupaca.

Dobro je znati

Tržište maloprodaje hrane predstavlja sponu između proizvođača i potrošača. Kao takvo, može doprinijeti da se proizvodi za svakodnevne potrebe proizvode i na odgovorniji način.

Naša predanost u brojkama

Do 2025. godine,

ali i nakon toga, našim kupcima pomoći ćemo u donošenju osviještenih odluka o kupnji transparentnim označavanjem proizvoda.

Više od 20

objavljenih izvješća o održivosti, službenih stajališta, politika nabave i drugih publikacija za transparentnu komunikaciju o našoj predanosti.

Od 2021. godine

u našim letcima redovito komuniciramo o našoj predanosti održivosti u nabavi, označavanjem proizvoda i upoznavanjem kupaca s našim ciljevima.

Naša područja djelovanja na temu dijaloga

Vođenje dijaloga