Promicanje zdravlja

Na putu prema sutra – za više zdravlja!

Prehrambene navike i opterećenje na poslu utječu na zdravlje ljudi. U maloprodaji prehrambenim proizvodima, na oboje možemo pozitivno utjecati. Kao trgovac mješovitom robom, ali i kao poslodavac, aktivno preuzimamo odgovornost: stvaramo radno okruženje koje našim zaposlenicima omogućuje zdrav i siguran rad. Našim kupcima nudimo sve zdraviji asortiman.

U Lidlu podržavamo svoje zaposlenike i kupce u nastojanju da žive i rade zdravije te razvijamo odgovarajuće koncepte i ciljeve.

 

U Lidlu na zdravlje gledamo kao na našu najveću prednost i uvijek nam je na umu dobrobit naših zaposlenika i kupaca. Želimo pokazati da se u zdravijoj prehrani može uživati bez odricanja.

SURADNJA S NAŠIM PARTNEROM WWF-om

Ono što jedemo i način na koji je proizvedeno ima velik utjecaj na klimu i prirodu, a svojim izborima možemo pokrenuti značajnu promjenu. Iz tog razloga, zajedno s WWF-om, u sklopu naše zajedničke misije, nastavljamo razvijati našu strategiju osviještene prehrane kako bismo vam pružili održivije mogućnosti.
Kao dio ove strategije, postavili smo ambiciozne ciljeve u svakoj od 31 zemlje s Lidlovim trgovinama, koristeći metodologiju WWF-a za zdravu i održivu prehranu, kako bismo ocijenili i usmjeravali naš napredak. 
Jedan od načina za poboljšanje zdravlja i stanja okoliša je povećanje udjela biljaka u našoj prehrani u odnosu na životinjske proizvode. Dok su meso, riba, jaja i mliječni proizvodi vrijedni izvori hranjivih tvari, može biti korisno umjerenije ih konzumirati.  Na primjer, u svoj jelovnik možete uvesti više biljnih alternativa kao što su mahunarke, orašasti plodovi, sjemenke te razno povrće i voće.

WWF Partnership

Više informacija o našem partnerstvu s WWF-om

Dobro je znati

U Hrvatskoj se u prosjeku konzumira 165 grama šećera po glavi stanovnika na dan. Sukladno podacima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO), dnevna konzumacija šećera ne bi trebala prelaziti 50 grama po glavi stanovnika. Organizacija preporučuje smanjenje konzumacije šećera na 25 grama dnevno po glavi stanovnika, što je oko osam kocki šećera.

Naša predanost u brojkama

Do 2025. godine,

smanjit ćemo udio dodanog šećera i soli u proizvodima vlastitih robnih marki za 20%.

Do 2025. godine

želimo biti maloprodajni lanac koji će svojim kupcima pružiti najbolju ponudu za svjestan i održiv način života.

Označavanje skalom Nutri-Score

proizvoda vlastitih robnih marki

Promoviranje zdrave i održive prehrane

za djecu od početka 2023. godine.

Zabrana oglašavanja nezdrave hrane

djeci ili u blizini djece od 2023.

Povećanje udjela cjelovitih žitarica

u proizvodima naših robnih marki do 2025.

Više biljnih izvora proteina

u našem asortimanu do 2025.

Do kraja 2030. godine

u svijest naših zaposlenika i korporativnu kulturu tvrtke usadit ćemo zaštitu na radu i zaštitu zdravlja, kako bi se razvila unutarnja motivacija za sigurno i zdravo ponašanje u profesionalnom i privatnom životu.

Do 2022. godine

razvit ćemo daljnje modele fleksibilnosti za naše zaposlenike

Naša područja djelovanja na temu zdravlja

Promicanje zdravlja