
Plastika je prisutna u važnim procesima maloprodaje prehrambenih proizvoda: Čvrsta je, lagana i može se koristiti na više načina. Plastika posebno štiti hranu tijekom transporta i omogućuje nam da svojim kupcima zajamčimo kvalitetu, rok trajanja i svježinu. Međutim, budući da se proizvodi sve više plastike i premalo se reciklira, plastični otpad sve je veći problem za ljude, životinje i okoliš.
Kao trgovački lanac, svjesni smo svog društveno odgovornog utjecaja te smo se obvezali do kraja 2025. smanjiti upotrebu plastike za 20%, a sva pakiranja proizvoda vlastite robne marke napraviti 100% prikladnim za recikliranje.
Ove mjere su dio naše REset Plastic međunarodne strategije koju je 2018. godine donijela Schwarz Grupa. Zajedno s njima slijedimo strategiju "Manje plastike- zatvorene petlje"
manje plastike do kraja 2025.
pakiranja proizvoda naše robne marke prikladno za recikliranje do kraja 2025.