Socijalna samoposluga

Socijalna samoposluga

Socijalna samoposluga

“Socijalna košarica – podjela pomoći u naravi” (tzv. socijalna samoposluga) najdugovječniji je projekt Lidla Hrvatska i Hrvatskog Caritasa. 2019. godine obilježena je deseta godišnjica uspješnog partnerstva Lidla Hrvatska i Caritasa Zagrebačke nadbiskupije, tijekom kojih je Lidl donirao robu u vrijednosti od više od 1,3 milijuna € Caritasovoj socijalnoj samoposluzi u Gajnicama. Također, tada je uručena i dodatna donacija za kupnju dostavnog vozila za potrebe socijalne samoposluge u zagrebačkim Gajnicama.  Socijalne samoposluge kojima Lidl uručuje donacije nalaze se u Gajnicama i Gospiću. Socijalna samoposluga u Gajnicama prva je takva u Hrvatskoj, a osigurava pomoć za više od 3000 korisnika. U nadležnosti je Caritasa Zagrebačke nadbiskupije, dok je ona u Gospiću u nadležnosti Caritasa Gospićko-senjske biskupije.

Model funkcioniranja socijalne samoposluge funkcionira tako da Lidl donira proizvode, a Caritas priprema prehrambene i neprehrambene pakete.

Socijalna samoposluga nudi pakete prehrambenih i neprehrambenih potrepština kojima se pomaže beskućnicima, umirovljenicima, samohranim roditeljima, hrvatskim braniteljima, osobama s invaliditetom, azilantima, žrtvama obiteljskog nasilja, trudnicama i roditeljima u Zagrebu i Gospiću.