LIDL JE „OFFICIAL FRESH FOOD PARTNER“ EURA 2020

Dugogodišnji partner Hrvatskog rukometnog saveza Lidl Hrvatska snažno će bodriti Kauboje i na ovogodišnjem europskom prvenstvu

09.01.2020 | Zagreb

Dugogodišnji partner Hrvatskog rukometnog saveza Lidl Hrvatska snažno će bodriti Kauboje i na ovogodišnjem europskom prvenstvu

Lidl u siječnju postaje međunarodni partner muškog Europskog rukometnog prvenstva EURO 2020. Od 2017. godine, Lidl je već po četvrti put Official Fresh Food Partner rukometnih europskih i svjetskih prvenstava. Što se tiče Lidla Hrvatska, on je pak prošle godine produljio svoje partnerstvo s Hrvatskim rukometnim savezom i podršku Kaubojima. Hrvatski rukometni savez i Lidl Hrvatska surađuju još od 2017. godine.


Lidl se raduje svojoj međunarodnoj ulozi Official Fresh Food Partnera muškog EURA 2020, kao i prilici da i na ovaj način prezentira svježinu i kvalitetu svojih namirnica pri opskrbi voćem svih igrača, službenih osoba, sudaca i volontera tijekom prvenstva. Međunarodno partnerstvo s Europskim rukometnim prvenstvom EURO 2020, kao i lokalna podrška Hrvatskom rukometnom savezu, nastavak su Lidlove podrške i poticanja sporta te uravnotežene prehrane uz kretanje i zdravi način života.


„Izuzetno nas veseli što nastavljamo s podrškom Hrvatskom rukometnom savezu i Kaubojima u njihovim novim izazovima. Angažirani smo u rukometu jer taj sport savršeno odgovara našoj dinamici – kao i u rukometu, timski rad je ključ i našeg uspjeha. Nestrpljivo iščekujemo EURO 2020, Lidl će biti veliki navijač naše reprezentacije!“, ističe Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt

Sektor korporativnih komunikacija
press@lidl.hr

Podijeli

Ostali mediji
Istraži