Rukometna groznica u Europi: Lidl ponosni partner Europskog prvenstva za žene 2024.

Lidl ponosni partner Europskog prvenstva za žene 2024.

26.11.2024 | Velika Gorica

Lidl ponosni partner Europskog prvenstva za žene 2024.

Lidl ponosni partner Europskog prvenstva za žene 2024.

Lidl je ponovno službeni partner za svježe voće Europskog rukometnog prvenstva za žene 2024. koje će se održati u 4 grada (Basel, Innsbruck, Beč, Debrecen) u Austriji, Švicarskoj i Mađarskoj od 28.11. do 15.12.2024. godine. Sudjeluju momčadi iz ukupno 24 zemlje, među njima i Hrvatska, a Lidl će igračima, službenim osobama, sucima i volonterima osigurati svježe voće i smoothieje kako bi postigli najbolje rezultate.

Lidl se od 2017. godine aktivno angažira u sponzoriranju međunarodnih rukometnih događanja, a partnerstvo se nastavlja i povodom Europskog rukometnog prvenstva za žene 2024. Velika sportska događanja mogu potaknuti ljude, prije svega mlade, na više sporta i kretanja. Rukomet je idealan za to, s obzirom na svoje brze pokrete pune akcije te dinamičnu, strastvenu igru.

Kao maloprodajni trgovac prehrambenim proizvodima, Lidl je svjestan važne uloge koju ima kada je riječ o prehrani te odgovornosti koju ima prema svojim kupcima i našem planetu. U okviru svoje međunarodne strategije društvene odgovornog poslovanja do 2025. godine, Lidl će neprestano povećavati udio biljnih izvora proteina u svom asortimanu - između ostalog proširenjem ponude veganskih proizvoda poput vlastite robne marke „Vemondo“, slijedeći strategiju osviještene prehrane.

Na taj način Lidl doprinosi posvećenosti cilju „Net Zero“ – smanjiti emisije stakleničkih plinova do 2050. godine na nulu u cijelom lancu stvaranja vrijednosti. S nastavkom ovog partnerstva i proširenjem portfelja sponzorstva, Lidl želi potaknuti ljude na optimizaciju njihovog stila života, ne samo za sebe same, veći i za naš planet - na putu prema sutra.

Voditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Marina Dijaković, ovom je prilikom izjavila: „Lidl je ponosni partner Europskog rukometnog prvenstva za žene i muškarce i s tim angažmanom želi istaknuti svoju poziciju sveobuhvatnog partnera rukometa. Kao službeni partner za svježe voće, dat ćemo svoj doprinos poticanju sporta i aktivnog stila života u vezi sa svjesnom prehranom za svakog - ne samo za vrhunske sportaše. Na ovom turniru koji nas ujedinjuje u srcu Europe, radujemo se što ćemo u nadolazeća četiri tjedna natjecanja slaviti ženski rukomet.“

 

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

 

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži