Rukometna groznica u Europi: Lidl ponosni partner Europskog prvenstva za žene 2024.
Lidl ponosni partner Europskog prvenstva za žene 2024.
26.11.2024 | Velika Gorica
Lidl je ponovno službeni partner za svježe voće Europskog rukometnog prvenstva za žene 2024. koje će se održati u 4 grada (Basel, Innsbruck, Beč, Debrecen) u Austriji, Švicarskoj i Mađarskoj od 28.11. do 15.12.2024. godine. Sudjeluju momčadi iz ukupno 24 zemlje, među njima i Hrvatska, a Lidl će igračima, službenim osobama, sucima i volonterima osigurati svježe voće i smoothieje kako bi postigli najbolje rezultate.
Lidl se od 2017. godine aktivno angažira u sponzoriranju međunarodnih rukometnih događanja, a partnerstvo se nastavlja i povodom Europskog rukometnog prvenstva za žene 2024. Velika sportska događanja mogu potaknuti ljude, prije svega mlade, na više sporta i kretanja. Rukomet je idealan za to, s obzirom na svoje brze pokrete pune akcije te dinamičnu, strastvenu igru.
Kao maloprodajni trgovac prehrambenim proizvodima, Lidl je svjestan važne uloge koju ima kada je riječ o prehrani te odgovornosti koju ima prema svojim kupcima i našem planetu. U okviru svoje međunarodne strategije društvene odgovornog poslovanja do 2025. godine, Lidl će neprestano povećavati udio biljnih izvora proteina u svom asortimanu - između ostalog proširenjem ponude veganskih proizvoda poput vlastite robne marke „Vemondo“, slijedeći strategiju osviještene prehrane.
Na taj način Lidl doprinosi posvećenosti cilju „Net Zero“ – smanjiti emisije stakleničkih plinova do 2050. godine na nulu u cijelom lancu stvaranja vrijednosti. S nastavkom ovog partnerstva i proširenjem portfelja sponzorstva, Lidl želi potaknuti ljude na optimizaciju njihovog stila života, ne samo za sebe same, veći i za naš planet - na putu prema sutra.
Voditeljica Sektora korporativnih komunikacija, Marina Dijaković, ovom je prilikom izjavila: „Lidl je ponosni partner Europskog rukometnog prvenstva za žene i muškarce i s tim angažmanom želi istaknuti svoju poziciju sveobuhvatnog partnera rukometa. Kao službeni partner za svježe voće, dat ćemo svoj doprinos poticanju sporta i aktivnog stila života u vezi sa svjesnom prehranom za svakog - ne samo za vrhunske sportaše. Na ovom turniru koji nas ujedinjuje u srcu Europe, radujemo se što ćemo u nadolazeća četiri tjedna natjecanja slaviti ženski rukomet.“
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska