24 NOVE NAJ, NAJ COOL STIKEEZ FIGURICE U LIDLU

Motivirajte klince na zdraviju prehranu pomoću Stikeeza iz Lidla

27.08.2019 12:00:00 | Zagreb

Motivirajte klince na zdraviju prehranu pomoću Stikeeza iz Lidla

Motivirajte klince na zdraviju prehranu pomoću Stikeeza iz Lidla

U Lidl su ponovno stigli Stikeezi – šarena ekipa koju klinci jednostavno obožavaju. 24 nove figurice predstavljaju hranu, a cilj im je potaknuti djecu da jedu što više voća, povrća i drugih svježih, hranjivih namirnica. Lidl Hrvatska održao je kulinarsku prezentaciju jednostavnih i maštovitih jela za djecu, a događaj je održan u sklopu dječjeg festivala ZGodionica na zagrebačkom Ribnjaku. Sva pripremljena jela nadahnuta su Stikeezima - kroz igru s ovim slatkim figuricama, Lidl djecu želi motivirati na kreativnost pri biranju i spajanju cjelovitih i uravnoteženih namirnica.


„Jedan od najčešćih mitova u javnosti je da zdrava prehrana nije ukusna. U želji da napravimo pozitivan zaokret u promišljanju o prehrani i motiviramo najmlađe na uravnoteženu prehranu, ponovno smo doveli Stikeeze u svoje trgovine, a ovoga puta svaki od njih stiže s poučnom i zabavnom porukom o sebi. Opisima Stikeeza htjeli smo klince kroz igru dodatno zainteresirati za voće, povrće, mliječne proizvode i druge svježe hranjive namirnice. Za Stikeezima nisu ludi samo klinci, već i roditelji, a upravo zbog njih smo se odlučili danas predstaviti pripremu ovih jednostavnih, ukusnih i maštovitih jela za klince,“ – izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.


Kombiniranjem raznih Stikeeza kroz igru, djeca dolaze do rezultata u rješavanju „zagonetke” dobre prehrane. Djeci se odašilje dodatna poruka da maštovit i kreativan obrok može biti i ukusan, te im se na primjeren način približavaju benefiti zdrave prehrane. Kulinarska prezentacija održana je u suradnji s mag. nutricionizma, univ. mag. fitofarmacije i dijetoterapije Nenadom Bratkovićem i njegovom NutriKlinikom. Nenad je okupljenima predstavio pripremu slatkog namaza od avokada, tortilla sendviča, slanog namaza od sardina te brzog doručka od ribanih jabuka sa sirom.


Podsjećamo, popularna vesela Stikeez ekipa ove godine broji čak 24 člana. Osim figurica, u kolekciji su i album-hladnjak i vrećica za čuvanje Stikeeza. Album i vrećica su u prodaji, dok se Stikeez figurice dobivaju gratis pri kupnji u Lidlovim trgovinama na svakih potrošenih 90 kuna.

Također, ne propustite posjetiti Lidlov Stikeez kutak na ZGodionici, u kojem vas očekuju lov na blago,
Stikeez kazalište, Lupilu kutak za bebe, bojanke, domino te brojne igre i nagrade za djecu. Ove godine,
Lidl je sponzor dječjeg festivala ZGodionica na zagrebačkom Ribnjaku koji vrvi kvalitetnim i zabavnim
sadržajima za klince. Festival traje od 23.8. do 8.9.

 

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt

Sektor korporativnih komunikacija
press@lidl.hr

Podijeli

Ostali mediji
Istraži