Lidl nastavlja partnerstvo s UEFA Europa ligom i UEFA Konferencijskom ligom nakon impresivnog angažmana navijača
Nakon nezaboravne godine u europskom nogometu, Lidl najavljuje nastavak suradnje kao službeni partner UEFA Europa lige i UEFA Konferencijske lige u sezoni 2025/26.
03.09.2025 | Velika Gorica
Lidl najavljuje nastavak suradnje kao službeni partner UEFA Europa lige i UEFA Konferencijske lige u sezoni 2025/26.
Nakon nezaboravne godine u europskom nogometu, Lidl najavljuje nastavak suradnje kao službeni partner UEFA Europa lige i UEFA Konferencijske lige u sezoni 2025/26.
Lidl je prošle sezone u okviru partnerstva s UEFA Europa ligom i UEFA Konferencijskom ligom povezao 36 zemalja i 72 kluba kroz 342 dana utakmica. Prema izvješću Nielsen Sports*, Lidl je bio najvidljiviji sponzor navedenih natjecanja, što je dodatno učvrstilo povezanost s navijačima i njihovom strašću prema nogometu.
Lidlove inicijative tijekom turnira dosegnule su tisuće igrača, navijača i njihovih obitelji. U sezoni 2024/25 Lidl je:
- isporučio preko 18 000 porcija svježeg voća kako bi navijačima osigurao dodatnu energiju tijekom utakmica
- omogućio 4685 ulaznica Lidlovim kupcima i njihovim obiteljima diljem Europe, čime je vrhunski europski nogomet učinio dostupnijim široj publici
- uključio 7524 djece koja vole nogomet u Lidl Kids Team, koji su zajedno sa svojim idolima kročili na teren i iz prve ruke doživjeli čaroliju utakmice
Lidl će i u predstojećoj sezoni 2025/2026 nastaviti pružati odlične prilike navijačima, uključujući darivanje ulaznica, sudjelovanje u Lidl Kids Teamu te kontinuirani pristup svježoj i zdravoj hrani. Ovom suradnjom Lidl potvrđuje svoju predanost promicanju aktivnog životnog stila, podrške zajednici i stvaranju otvorenijeg i pristupačnijeg nogometa za sve. Promicanjem osviještene prehrane i aktivnog stila života, Lidl kroz ova partnerstva nadilazi samu podršku vrhunskom nogometu – radi se i o stvaranju životnih uspomena za ljude, navijače i obitelji diljem Europe.
„Prošla sezona bila je uistinu izvanredna. Okupili smo navijače iz svih Lidlovih zemalja diljem Europe i omogućili tisućama obitelji da uživaju u nogometu. Radujemo se nastavku suradnje i želimo i dalje poticati zdrav način života, njegovati zajedništvo te stvarati nezaboravne trenutke – kako na terenu, tako i izvan njega.“, izjavio je Robin Ruschke, voditelj marketinga u Lidl Internationalu.
*Interni izvještaj Nielsen Sportsa iz lipnja 2025.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.
Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.
Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska