Lidl lansira međunarodnu božićnu kampanju: „Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“

03.11.2025 | Velika Gorica

„Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“

„Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“

Lidl ulazi u blagdansko razdoblje lansiranjem međunarodne božićne kampanje pod nazivom „Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“. Ova kampanja nadilazi uobičajeno sezonsko oglašavanje te predstavlja strateški nastavak međunarodne kampanje „Lidl. Isplati se.“, čime povezuje temelj Lidlovog poslovanja, kvalitetnu i povoljnu ponudu za svakoga, s dugoročnom predanošću ljudima i zaštiti okoliša.

Božić mnogima predstavlja najljepše razdoblje u godini, vrijeme kada s posebnom pažnjom nastojimo razveseliti druge. No, što kada bismo taj osjećaj zajedništva i pažnje živjeli tijekom cijele godine? Upravo na to nas podsjeća Lidlov božićni koncept, koji poziva da male geste zahvalnosti i pažnje postanu dio naše svakodnevice. Kampanja odražava Lidlove temeljne vrijednosti - jednostavnost, kvalitetu i odgovornost prema budućnosti vrijednoj življenja za sve, izraženu kroz međunarodni slogan „Lidl. Isplati se.“.

„Svojim svakodnevnim radom nastojimo našim kupcima uljepšati i olakšati dan. Božićna kampanja pokazuje koliko je ovo razdoblje posebno, ali nas ujedno potiče da toplinu, zahvalnost i zajedništvo njegujemo tijekom cijele godine. Poruka „Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“ odraz je naših vrijednosti i trajne predanosti društvenoj odgovornosti i održivosti.“ – istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Corporate Affairsa Lidla Hrvatska.

 Osviještena prehrana i tijekom blagdana

Jedan od glavnih naglasaka kampanje je promicanje osviještene prehrane, ključnog područja Lidlove međunarodne strategije održivosti. Lidlova ponuda temelji se na načelima Planetary Health Dieta, uz cilj postupnog povećanja udjela biljnih proizvoda do 2050. godine. Tijekom kampanje Lidl će, putem različitih komunikacijskih kanala, predstavljati blagdanski jelovnik koji naglašava biljne sastojke i jednostavnu pripremu ukusnih jela. Tako Lidl pokazuje da je moguće uživati u blagdanskim obrocima bez odricanja, uz istovremeno promicanje zdravijih i održivijih prehrambenih navika.

Lidlova društvena odgovornost

U sklopu ove kampanje, Lidl Hrvatska će kroz donacije pružiti podršku Bankama hrane i Caritasovim socijalnim samoposlugama. Donacije će biti raspoređene na sve aktivne Banke hrane u Hrvatskoj te Caritasove socijalne samoposluge s kojima Lidl surađuje - u Zagrebu, Gospiću i Sisku. Ovime Lidl još jednom potvrđuje svoju predanost zajednici te nastavlja doprinositi stvaranju pozitivnih promjena i održive budućnosti – i izvan okvira svojeg svakodnevnog poslovanja.

Ovogodišnja božićna kampanja „Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“ započinje 2. 11. 2025. godine i bit će prikazana u 31 zemlji. Središnji element kampanje emotivni je televizijski spot koji će se emitirati na nacionalnim televizijama, a pratit će ga snažna digitalna strategija na YouTubeu i društvenim mrežama. Kampanja će biti prisutna i na vanjskim te digitalnim oglasnim površinama diljem zemlje.

Kampanja možete pogledat na LINKU, a prenosi središnju poruku: „Dijeli blagdansku radost svaki dan. Isplati se.“ - i izvan blagdanske sezone.

 

 

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.

Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.

Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 112 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.

 

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži