Otvorena prva Lidlova trgovina u Prelogu, 113. u Hrvatskoj
24.11.2025 | Velika Gorica
Otvorena prva Lidlova trgovina u Prelogu, 113. u Hrvatskoj
Trgovački lanac Lidl Hrvatska svečano je otvorio novu trgovinu u Prelogu, na adresi Franje Glada bb. Riječ je o prvoj Lidlovoj trgovini u ovom međimurskom gradu, čime Lidl nastavlja širiti svoju prodajnu mrežu i osiguravati dostupnost kvalitetne ponude kupcima diljem Hrvatske.
Nova trgovina smještena je u sklopu novog Retail parka u Prelogu te obuhvaća 1.200 m² prodajnog prostora, opremljenog prema najnovijim standardima energetske učinkovitosti i modernog uređenja. Kupcima je na raspolaganju vanjsko parkiralište s ukupno 89 parkirnih mjesta, a unutar Lidlove trgovine dostupne su i samonaplatne blagajne koje omogućuju bržu i moderniju kupnju.
Simboličnim rezanjem vrpce, regionalna voditeljica prodaje Božica Sokol i voditeljica trgovine Sunčica Marković svečano su otvorile novi Lidl u Prelogu. Povodom otvorenja, kupci su mogli iskoristiti posebne promotivne ponude i popuste na odabrane proizvode.
U skladu s dugogodišnjom praksom društveno odgovornih aktivnosti, Lidl je povodom otvaranja nove trgovine donirao sredstva Dječjem vrtiću Fijolica Prelog, pružajući podršku lokalnoj zajednici i najmlađima.
Trgovina u Prelogu posluje prema sljedećem radnom vremenu: od ponedjeljka do subote od 7 do 21 sat te nedjeljom od 8 do 18 sati.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.
Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.
Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 113 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska