U Muzeju smijeha predstavljena naša nova kolekcija igračaka

06.11.2025 | Velika Gorica

U Muzeju smijeha predstavljena naša nova kolekcija igračaka

U Muzeju smijeha predstavljena naša nova kolekcija igračaka

Ususret blagdanima, Lidl je u suradnji s Muzejom smijeha predstavio svoju najnoviju kolekciju drvenih i edukativnih igračaka. Igračke su po prvi puta objedinjene pod brendom Lupilu, uz novo, veselo i prepoznatljivo pakiranje koje donosi dodatnu radost darivanja. Igračke će biti dostupne u Lidlovim trgovinama od četvrtka, 6. studenoga.

Posjetitelji su, uz razgledavanje jedinstvenog postava Muzeja smijeha, imali priliku isprobati neke od najpoznatijih Lidlovih igračaka poput dječje kuhinje, trgovine, stola s alatom, željeznice i brojnih drugih omiljenih klasika. Klinci su uživali u igri s Lidlovim igračkama, kao i u  interaktivnim postavima Muzeja, stvarajući uspomene ispunjene smijehom. Predstavljanju su prisustvovali poznati influenceri i njihova djeca: Sonja Švajhler (Supermame), Mirna Maras Batinić, Natali Rade (Mama Drama), Maša Zibar, Gabrijela Vukić i Filip Ščrbak.

Igra koja potiče maštu, učenje i odgovornost prema prirodi

Lidlovu liniju Lupilu drvenih igračaka karakterizira visoka kvaliteta, izdržljivost i sigurnost.
Sve su izrađene od pažljivo odabranih materijala, među kojima se nalazi i drvo s FSC certifikatom, što jamči odgovorno i održivo gospodarenje prirodnim resursima. Proizvodi nose i TÜV certifikat, što dodatno potvrđuje najviše standarde sigurnosti.

„Lidlove igračke nisu samo zabava, one potiču maštu, kreativnost i zajedništvo. Ove smo godine posebno ponosni na suradnju s Muzejom smijeha, mjestom koje savršeno utjelovljuje ono što želimo donijeti svakom djetetu - radost, osmijeh i čaroliju igre.“ - izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Corporate Affairsa Lidla Hrvatska.

Bogata blagdanska ponuda za sve uzraste

Lidlov asortiman drvenih i edukativnih igračaka ove godine donosi širok izbor proizvoda za djecu svih uzrasta koji potiču kreativnost, motoričke vještine i učenje kroz igru. U ponudi se tako mogu pronaći: dječje kuhinje i kuhinjski pribor, drvena trgovina i kuće za lutke, setovi alata i radni stolovi, stolić za šminkanje, štand sa sladoledima, ploče za crtanje, željeznice, slagalice, glazbeni instrumenti, edukativne igračke za bebe i još puno toga.

Ponuda igračaka dostupna je u svim Lidlovim trgovinama diljem Hrvatske od četvrtka, 6. studenoga.

 

 O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.

Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.

Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 112 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.

 

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

 

Kontakt


Podijeli

Istraži