LIDL HRVATSKA PONOSNI PARTNER HRVATSKE GORSKE SLUŽBE SPAŠAVANJA

Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja

14.02.2019 11:00:00 | Zagreb

Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja

Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja

Kako je došlo do suradnje Lidla i Hrvatske gorske službe spašavanja, na predstavljanju kampanje pojasnili su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković te pročelnik HGSS-a Josip Granić, a okupljenima su svoje dojmove sa snimanja spotova prenijeli Mario Petreković i Bojan Navojec, zaštitna lica kampanje.
Kako je došlo do suradnje Lidla i Hrvatske gorske službe spašavanja, na predstavljanju kampanje pojasnili su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković te pročelnik HGSS-a Josip Granić, a okupljenima su svoje dojmove sa snimanja spotova prenijeli Mario Petreković i Bojan Navojec, zaštitna lica kampanje.

„Uistinu smo ponosni na ovu suradnju, na zajedničku kampanju i činjenicu da smo doprinijeli radu naših HGSS-ovaca, koji bez trunke samohvale svakodnevno spašavaju živote. Odlučili smo da zaslužuju našu podršku, s obzirom na to da godinama nesebično, neumorno i izuzetno pozitivno, s osmjehom na licu pomažu našim građanima i turistima. Spojiti njihove navike i njihov radni dan s našim Okusima zavičaja je bilo lako, logično i prirodno. Pravim herojima, a oni to uistinu i jesu, potrebne su hranjive, domaće i konkretne namirnice, kako bi izdržali svakodnevne izazove i napore koji su pred njima. Naš brend Okusi zavičaja obuhvaća autohtone proizvode domaćih dobavljača koji čine idealan obrok volonterima HGSS-a dok su na zadatku“ – istaknula je Marina Dijaković iz Lidla Hrvatska.

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt

Sektor korporativnih komunikacija
press@lidl.hr

Kategorije


Podijeli

Ostali mediji
Istraži