Službeno stajalište o nabavi sirovina kakaa, kave i čaja prema načelima održivosti poslovanja u privatnoj robnoj marci

Do 2022. Lidlov kakao, čaj i kava iz održivih izvora

25.03.2019 11:00:00 | Zagreb

Do 2022. Lidlov kakao, čaj i kava iz održivih izvora

Do 2022. Lidlov kakao, čaj i kava iz održivih izvora

Trgovački lanac Lidl Hrvatska izdao je još jedno službeno stajalište, i to o nabavi sirovina kave, čaja i kakaa po principu održivosti poslovanja u privatnoj robnoj marci. Lidl Hrvatska želi omogućiti svojim kupcima što veću mogućnost praćenja sljedivosti proizvoda, kako bi potrošači mogli informirano odlučivati o procesu kupnje. Lidl neprestano osluškuje potrebe potrošača i aktivno djeluje na njihovom ostvarenju. Upravo zato se obvezao na konkretne akcije u segmentu kakaa, kave i čaja – osigurati svojim proizvodima certifikate Fairtrade, Fairtrade Kakao program, Rainforest alliance, EU/BIO, UTZ i UEBT najkasnije do 2022. godine.

KAKAO

Lidl planira postati tržišni lider po pitanju plasmana proizvoda pod privatnom robnom markom dobivenih na principu održivosti poslovanja. Strateški cilj je 50% sirovine kakaa u asortimanu konditorskih proizvoda i hlađenih kolača nacionalnog ili regionalnog podrijetla pod privatnom robnom markom certificirati UTZ oznakom do kraja 2020. godine. Također, Lidl zaključno s 2022. godinom planira certificirati 100% sirovine kakaa u asortimanu pod privatnom robnom markom oznakama Fairtrade, Rainforest Alliance, BIO ili UTZ oznakom.

KAVA

Slično kao i na proizvodima koji u svom sastavu imaju sirovinu kakaa, Lidl postepeno širi i ponudu kave s Fairtrade, UTZ, BIO ili Rainforest Alliance certifikacijom. Sljedeći korak je osigurati da udio certificirane kave u asortimanu pod privatnom robnom markom iznosi minimalno 50% do kraja 2022. godine.

ČAJ

Kada je riječ o asortimanu čaja, Lidl Hrvatska u svojoj ponudi pod privatnom robnom markom čajeva ima raznolike proizvode s BIO, Rainforest Alliance, UTZ ili UEBT certifikacijom, a cilj je da se do kraja 2022. godine osigura 100% certificirana sirovina na asortimanu zelenog, crnog i rooibos čaja. Iste godine Lidl planira osigurati i 50% certificiranu sirovinu na asortimanu biljnog i voćnog čaja. Navedeni proizvodi moraju biti certificirani Fairtrade, Rainforest Alliance BIO ili UEBT/UTZ oznakom podrijetla kao jamstvom kvalitete i održivih metoda uzgoja.

ODRŽIVO POSLOVANJE

Lidl Hrvatska aktivno podržava savjesno upravljanje resursima, sprječavanje nepotrebnih sječa šuma i dobivanje sirovina poput celuloze, kave, čaja te kakaa iz održivih izvora, ali i kontinuirano traži alternative već rizične sirovine poput palminog ulja.

Lidl Hrvatska je od travnja 2017. do danas objavio službena stajališta o različitim segmentima svoga asortimana, a sve u cilju održivosti i unaprjeđenja poslovanja. Informacije o svim službenim stajalištima Lidla Hrvatska možete pronaći ovdje: https://www.lidl.hr/hr/Asortiman.htm

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt

Sektor korporativnih komunikacija
press@lidl.hr

Kategorije


Podijeli

Ostali mediji
Istraži