Lidl i Kaufland zajedno za čišći Dunav

Donacijom od 50.000 kuna podržali rad Kluba podvodnih aktivnosti Vukovar

01.08.2022 12:00:00 | Velika Gorica

Čišćenje Dunava

Čišćenje Dunava

Grupa Schwarz koja je s maloprodajnim lancima Kauflandom i Lidlom jedan od najvećih međunarodnih trgovaca, svjesna je svoje odgovornosti prema okolišu. Zato je razvijena globalna strategija REset Plastic unutar koje se kontinuirano provode projekti koji za cilj imaju čišći okoliš s naglaskom na reduciranje plastike.

Unutar te strategije ove je godine pokrenut i projekt „River Cleanup Collective @Dunav – Zajedno za čišće rijeke” u sklopu kojeg će se u 15 država u kojima djeluje Grupa Schwarz, a kroz koje protječe Dunav, održati akcije čišćenja te rijeke i pritoka. Naime, svake godine oko 1.000 tona plastike preko Dunava završi u moru, a ovaj projekt pokazuje da se djelovanjem na lokalnoj razini može preuzeti globalna odgovornost.

U Hrvatskoj su Kaufland i Lidl odlučili podržati tu veliku akciju uključivanjem u rad Kluba podvodnih aktivnosti Vukovar koji je od 29. do 31.7.2022. sanirao otpad u Dunavu, a za taj pothvat spomenuti trgovački lanci zajedno su donirali 50.000 kuna koji su utrošeni za organizaciju čišćenja te potrebnu opremu ronilaca.

„Već godinama u Kauflandu provodimo aktivnosti kojima želimo pomoći u zaštiti okoliša i klime. Naši zaposlenici tako redovito sudjeluju u akcijama volontiranja te su zadnjih godina sudjelovali u nekoliko akcija u okviru kojih su uklanjali otpad iz npr. nacionalnih parkova ili sa zelenih površina u svojim lokalnim zajednicama. Veseli nas što na ovaj način možemo podržati klub koji svojim posebnim vještinama brine o tome da naš Dunav ostane čist, a samim time štiti i životinjski svijet“, poručila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

Voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković ovom je prilikom izjavila: „Ponosni smo što u sklopu svoje sveobuhvatne strategije imamo priliku uistinu djelovati lokalno i sudjelovati u čišćenju našeg Dunava. Lidl Hrvatska poznat je po svojim naporima kada je riječ o zaštiti okoliša, pa tako uz ovu akciju, već treću godinu podržava rad inicijative Čisto podzemlje kojoj je cilj zaštita pitke vode, a sve u sklopu svog partnerstva s HGSS-om.“

Klub podvodnih aktivnosti Vukovar, kao udruga ronioca i ljubitelja ronjenja koji su u civilnom sektoru jedini operativno sposobni i opremljeni za rad pod vodom, već dugi niz godina provodi aktivnosti uklanjanja otpada iz voda na području Vukovarsko-srijemske županije te sudjeluje u takvim akcijama diljem Hrvatske. Tako su i ove godine članovi kluba, uz sudjelovanje ronioca iz drugih krajeva, proveli tradicionalnu ekološku akciju uklanjanja otpada iz Dunava.

„Svjesni smo svoje nemoći u uklanjanju svog otpada te da je riječ o simboličnom činu kojemu je prvenstveno cilj skrenuti pažnju na važnost očuvanja rijeka i života u njima. Ponosni smo što su maloprodajni lanci Kaufland i Lidl prepoznali naš trud te zahvalni na velikodušnoj donaciji koja će znatno pridonijeti radu udruge. Važnost ove donacije nije samo u potpori našoj akciji već u koordiniranom djelovanju ovih maloprodajnih lanaca na području zaštite okoliša u svim državama kroz koje najduža europska rijeka Dunav protječe“, poručio je Marijo Kamenjaš, predsjednik udruge.

 

DODATNO O PROJEKTU

Misli globalno, djeluj lokalno. Zajedno se zauzimamo za čist okoliš u sklopu strategije REset Plastic River Cleanup Collective odnosno čišćena Dunava. To je naš doprinos sveobuhvatnoj strategiji za smanjenje plastike u okolišu.

 

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.


Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.


Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

 

Kontakt


Podijeli

Istraži