Iz ljubavi prema okolišu - novi ekološki prihvatljiviji račun u Lidlu

08.03.2022 12:00:00 | Velika Gorica

Iz ljubavi prema okolišu - novi ekološki prihvatljiviji račun u Lidlu

Iz ljubavi prema okolišu - novi ekološki prihvatljiviji račun u Lidlu

Počevši od 7. ožujka, kupci su u Lidlovim trgovinama počeli dobivati novi, ekološki i dugotrajniji listić računa nakon kupnje. Na taj način, Lidl dodatno doprinosi zaštiti okoliša, ali i čini kupnju ekološki prihvatljivijom za svoje kupce.

Inovativni, plavi termalni papir na kojem će se printati novi listići računa je FSC certificiran i dolazi iz odgovornog gospodarenja šumama. Listić računa se izrađuje bez razvijača kemijskih boja, otporan je na sunčevu svjetlost i može se trajno čuvati bez blijeđenja s obzirom da mu postojane boje omogućuju dugotrajnu čitkost. Još jedna prednost za kupce je ta što je Lidlov račun otporan na ulje i vodu te je stoga vrlo izdržljiv. Pogodan je za recikliranje pa se može sigurno odložiti u otpadni papir. Također, tijekom promjene rola papira za račune, Lidl je optimizirao i pakiranje, jer se više ne koristi plastika za spajanje rola s računima. Ova promjena također pridonosi strategiji REset Plastic Schwarz grupe: nova ambalaža će uštedjeti 30 tona plastike godišnje u cijeloj Schwarz grupi.

Pod motom „Na putu prema sutra", Lidl se zalaže za veću održivost u svim aspektima svoga  poslovanja.  Ključna komponenta u tome je zaštita okoliša, koja uključuje upotrebu ekoloških materijala. Upravo zato se Lidl odlučio na uvođenje novog računa, na čijoj pozadini se kupci mogu informirati o prednostima eko računa iz Lidla.

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.550 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 341.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2020. generirala je promet od 125,3 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:


press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt

Sektor korporativnih komunikacija
press@lidl.hr

Podijeli

Istraži