HRVATSKI RUKOMETNI SAVEZ I LIDL HRVATSKA PRODUŽILI SURADNJU DO 2025. GODINE

Lidl je Official fresh food partner EURA 2022. i 2024.

12.01.2022 12:00:00 | Velika Gorica

Lidl je Official fresh food partner EURA 2022. i 2024.

Lidl je Official fresh food partner EURA 2022. i 2024.

Lidl Hrvatska ove je godine produljio svoje partnerstvo s Hrvatskim rukometnim savezom i podršku Kaubojima na još 4 godine, do 2025. godine. Ove godine, osim voća i povrća, ponosni partner naše reprezentacije su i Lidlovi Okusi zavičaja. Na međunarodnoj razini, Lidl nastavlja biti partner muškog Europskog rukometnog prvenstva EURO 2022. i 2024. Od 2017. godine, Lidl je šesti put Official Fresh Food Partner rukometnih europskih i svjetskih prvenstava.

Lidl se raduje svojoj međunarodnoj ulozi Official Fresh Food Partnera muškog EURA 2022. i 2024., kao i prilici da i na ovaj način prezentira svježinu i kvalitetu svojih namirnica. Međunarodno partnerstvo s Europskim rukometnim prvenstvom EURO 2022. i 2024., kao i lokalna podrška Hrvatskom rukometnom savezu, nastavak su Lidlove podrške i poticanja sporta te uravnotežene prehrane uz kretanje i zdravi način života.

„Izuzetno nas veseli što nastavljamo s podrškom Hrvatskom rukometnom savezu i Kaubojima u njihovim novim izazovima. Angažirani smo u rukometu jer taj sport savršeno odgovara našoj dinamici – kao i u rukometu, timski rad je ključ i našeg uspjeha. Ovime također želimo stvoriti svijest o velikom značaju kretanja i osvještene prehrane. Nestrpljivo iščekujemo EURO 2022, Lidl će biti veliki navijač naše reprezentacije!“, ističe Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.

Muški rukometni EURO 2022. održat će se od 13. do 30. siječnja u Mađarskoj i Slovačkoj. Zatim, 10. siječnja 2024. u Njemačkoj počinje muški rukometni EURO 2024.

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt

Sektor korporativnih komunikacija
press@lidl.hr

Podijeli

Istraži