Lidl Hrvatska objavio drugi Izvještaj o održivosti

Održivost kao Lidlov cilj na svim razinama poslovanja

12.05.2022 12:00:00 | Velika Gorica

Lidl je objavio svoj drugi Izvještaj o održivosti

Održivost kao Lidlov cilj na svim razinama poslovanja

Na stotinjak stranica izuzetno inovativnog i atraktivnog formata, Lidl Hrvatska predstavio je svoj drugi Izvještaj o održivosti za godine 2019. i 2020. prema metodologiji GRI Standardi. Riječ je o pregledu utjecaja koje Lidl ima na gospodarstvo, društvo i okoliš te strategiji održivog razvoja naziva „Na putu prema sutra“, koja u fokusu ima teme vezane uz asortiman kompanije, okolišne utjecaje, društveni angažman te zaposlenike i poslovne partnere. Ovaj zanimljivi izvještaj dostupan je i u digitalnom obliku na Lidlovim internetskim stranicama.

„S velikim zadovoljstvom predstavljamo drugi po redu Izvještaj o održivosti u kojem smo prezentirali Lidlov napredak i ciljeve u područjima održive nabave i certificiranja proizvoda, širenju ponude lokalnih dobavljača i visokokvalitetnih proizvoda. Izvještaj prati i energetsku i okolišnu učinkovitost u sklopu koje smo s početkom ove godine prešli na zelenu energiju dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora, a želimo naglasiti i našu predanost poticanju kružne ekonomije kao bitnog dijela Europskog zelenog plana“ – izjavila je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija.

Kada je riječ o asortimanu, kao dio svoje strategije održivosti, Lidl se bavi cijelim svojim lancem vrijednosti - uključujući sirovine, posebno one koje dolaze iz zemalja u razvoju. Više od 360 proizvoda u stalnom asortimanu nosi neki od certifikata održivosti poput FSC, UTZ, Fairtraide, Rainforest Alliance, EU Ecolabel, Global Organic Textile Standard i brojnih drugih. Lidlov asortiman kontinuirano se gradi i nadopunjuje, pa tako i proizvodima za osviještenu prehranu. Suradnja s lokalnim dobavljačima i stvaranje dugoročnih čvrstih odnosa s njima temeljni je dio Lidlovog poslovnog modela. Kupcima je važno da svojim kupovnim odlukama mogu poduprijeti hrvatsko gospodarstvo i njegove proizvođače. Lidl zato kontinuirano proširuje ponudu upravo hrvatskih proizvoda; trenutno surađujući s više od 400 domaćih dobavljača, znatno više nego u prethodnom izvještajnom razdoblju.

Lidl Hrvatska poznat je po neprestanim djelovanjima u segmentu ekologije. Kada je riječ o kružnom gospodarstvu, Lidl ulaže izuzetne napore u recikliranju, nastojeći postupno izbjegavati i smanjiti ambalažni materijal uz istovremeno poboljšanje mogućnosti recikliranja. Konkretan cilj jest smanjiti potrošnju plastike za najmanje 20 posto do 2025. godine, a sva pakiranja proizvoda vlastite robne marke napraviti maksimalno prikladnim za recikliranje. Dodatno, do kraja 2025. u ambalažama proizvoda vlastitih marki Lidl planira koristiti barem 25% reciklata. U 2021. godini u potpunosti je ukinuo upotrebu crne plastike, čime se omogućuje kružni proces recikliranja. Također, Lidl je 2021. uklonio mikroplastiku iz receptura većine proizvoda za njegu i higijenu. Ove mjere su dio Lidlove REset Plastic međunarodne strategije koju je 2018. godine donijela Schwarz Grupa. Zajedno s njima slijede strategiju "Manje plastike - zatvoreni ciklusi proizvodnje".

Temelj uspjeha Lidla kao jednog od vodećih maloprodajnih lanaca u Hrvatskoj jesu njegovi zaposlenici. Od samih početaka poslovanja, a posebice u zadnjih 5 godina, Lidl sustavno na godišnjoj razini povećava plaće i ostale pogodnosti svojim zaposlenicima. Lidl prati i nadmašuje tržišne trendove - osim u osnovna primanja svojih zaposlenika, koja su iznad prosjeka u maloprodajnoj i prehrambenoj industriji, Lidl kontinuirano ulaže u edukacije, stručna usavršavanja te programe stipendiranja, a omogućava i rotacije posla te međunarodne razmjene. Uz navedeno, svojim zaposlenicima osigurava i dodatne benefite kao što su božićnica, uskrsnica, 13. plaća, regres, novčane nagrade, sezonski dodatak, sistematske preglede, poklone za djecu te brojne druge pogodnosti.

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.


Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

 

Kontakt


Podijeli

Istraži