15 godina suradnje Lidla i Caritasa Zagrebačke nadbiskupije

Donirano ukupno 1,7 milijuna eura u proizvodima za najsiromašnije

18.10.2024 10:00:00 | Velika Gorica

Donirano ukupno 1,7 milijuna eura u proizvodima za najsiromašnije

Predstavnici Lidla i Caritasa Zagrebačke nadbiskupije

Upravo na Međunarodni dan borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti trgovački lanac Lidl Hrvatska i Caritas Zagrebačke nadbiskupije obilježili su 15 godina uspješne suradnje, tijekom koje je Lidl Hrvatska donirao Caritasu robu u vrijednosti više od 1,7 milijuna eura. Povodom obilježavanja petnaestogodišnje suradnje, Lidl je i ovom prilikom Caritasu Zagrebačke nadbiskupije uručio donaciju u vrijednosti 15.000 eura u proizvodima.

Petnaestogodišnja suradnja Lidla Hrvatska i Caritasa Zagrebačke nadbiskupije počela je upravo na Međunarodni dan borbe protiv siromaštva i socijalne isključenosti 2009. godine. Od tada do danas ostvareni su brojni zajednički uspješni projekti na području djelovanja Zagrebačke nadbiskupije (Grad Zagreb, Zagrebačka, Karlovačka i Krapinsko-Zagorska županija), a Socijalna košarica – podjela pomoći u naravi u Gajnicama, poznata i kao socijalna samoposluga, je najdugovječniji među njima. U Hrvatskoj danas postoji 38 socijalnih samoposluga, a sve su otvorene po uzoru na ovu, prvu, Caritasovu samoposlugu.

U okviru Socijalne samoposluge vrši se priprema i podjela paketa hrane s osnovnim prehrambenim namirnicama te higijenskim proizvodima (sredstva za osobnu higijenu i higijenu prostora) za socijalno ugrožene osobe. Preko Caritasove socijalne samoposluge od 1. siječnja do 31. kolovoza 2024. godine pomoć je primilo ukupno 3.212 korisnika, a podijeljena su 4.963 paketa prehrambenih i higijenskih proizvoda ukupne vrijednosti 323.393,17 eura. Od otvorenja samoposluge 2009. godine do 31. kolovoza 2024. godine kroz samoposlugu je podijeljeno pomoći u vrijednosti od 5,4 milijuna eura.

Caritas zaprima sve više upita za pomoć u hrani, a u posljednje vrijeme sve više i u higijenskim proizvodima. Tako je tijekom 2024. godine evidentirano novih 109 korisnika socijalne samoposluge. Prema podatcima Državnog zavoda za statistiku svaki peti stanovnik (19,2 %) u Hrvatskoj živi u riziku od siromaštva. Socijalno ugroženi stanovnici grada Zagreba iznimno su teško pogođeni ovakvom situacijom jer niska primanja i/ili socijalne naknade više ne pokrivaju niti osnovne životne potrebe. Iako je Zagreb najmanje siromašan grad u RH, ima treću najveću koncentraciju siromašnih u zemlji i sve je veći broj osoba koje nisu u mogućnosti bez pomoći karitativnih organizacija samostalno zadovoljavati svoje potrebe. Posebno ugrožene su obitelji s više članova, starije i nemoćne osobe, jednoroditeljske obitelji, nezaposleni, osobe s invaliditetom i osobe koje zbog narušenog zdravlja nisu u stanju konkurirati na tržištu rada.

Povodom obilježavanja ove važne obljetnice, Lidl je i ovom prilikom Caritasu Zagrebačke nadbiskupije uručio donaciju u proizvodima u vrijednosti 15 tisuća eura. Donacija je u centralno skladište u Rakitju stigla Lidlovim električnim kamionom, koji predstavlja jedinstveno rješenje opskrbe bez negativnog utjecaja na okoliš. Lidlovo društveno-odgovorno poslovanje, osim humanitarnog djelovanja, uključuje i održivo poslovanje na svim razinama, pa se tako Lidl obvezuje na cilj Net Zero do 2050. godine, na temelju novih ambicioznih klimatskih ciljeva u opskrbnom lancu. Time Lidl ponovno značajno povećava predanost održivom poslovanju i zaštiti klime u okviru svoje međunarodne strategije društveno-odgovornog poslovanja. Lidl u svim zemljama već bilježi značajna smanjenja emisija stakleničkih plinova od 52%, u odnosu na 2019. godinu.

 

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

 

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži