Lidl i Mliječni Zub predstavili projekt poticanja zdrave prehrane djece vrtićke dobi

Projekt „Abeceda zdravog odrastanja - zdrava i osviještena prehrana“ potiče stvaranje zdravih životnih navika djece rane i predškolske dobi

04.10.2024 10:00:00 | Velika Gorica

Lidl i Mliječni Zub predstavili projekt poticanja zdrave prehrane djece vrtićke dobi

Lidl i Mliječni Zub predstavili projekt poticanja zdrave prehrane djece vrtićke dobi

Trgovački lanac Lidl Hrvatska i edukacijska platforma Mliječni Zub predstavili su danas edukativno razvojni projekt „Abeceda zdravog odrastanja - zdrava i osviještena prehrana“ koji potiče stvaranje zdravih životnih navika djece rane i predškolske dobi. Projekt je u zagrebačkom Dječjem vrtiću „Sunčana“ predstavljen panel razgovorom u kojem su sudjelovali voditeljica održivosti Lidla Hrvatska Lana Jugo, voditeljica Mliječnog Zuba i projekta „Abeceda zdravog odrastanja“ Daniela Kos, nutricionist magistar Nenad Bratković, zdravstvena voditeljica Dječjeg vrtića „Sunčana“ Jasna Kontak i pedagoginja Dječjeg vrtića „Sunčana“ Mirela Medved. Uzvanicima se obratila i ravnateljica Dječjeg vrtića „Sunčana“ Jasminka Doležal, a razgovor je moderirao Bruno Šimleša.


Da je zdrava i osviještena prehrana izrazito važna za pravilan rast i razvoj djece rane dobi, prepoznali su partner Abecede zdravog odrastanja, Lidl Hrvatska, ali i stručni pokrovitelj Ministarstvo znanosti i obrazovanja te su odlučili podržati projekt. Cilj projekta je podizanje kompetencija odgojitelja, stručnih suradnika vrtića i roditelja kroz različite edukativne formate, kao i učenje i usvajanje zdravih navika djece kroz projektni rad s odgojiteljima i stručnim suradnicima u dječjim vrtićima. Projekt se provodi tijekom osam mjeseci kroz tri faze – online edukacija, projektni rad u suradnji s vrtićima i dodjela nagrada najboljim radovima.


“Svjesni smo da dobre navike počinju od malih nogu, što je bio naš glavni motiv za uključivanje u projekt ‘Abeceda zdravog odrastanja’. Kao tvrtka koja se bavi prodajom hrane i posvećuje veliku pažnju razvoju asortimana osviještene prehrane, s radošću i velikom odgovornošću podržali smo ovu inicijativu koja potiče najmlađe na učenje o zdravoj prehrani. Djeca će kroz igru i zabavu učiti o zdravoj hrani, dok je projekt također usmjeren na odgojitelje i roditelje, za koje smo pripremili edukativne video sadržaje i materijale s korisnim savjetima. Iza tih materijala stoji multidisciplinarni tim stručnjaka, uključujući nutricioniste, pedagoge i zdravstvene djelatnike,” izjavila je Lana Jugo, voditeljica održivosti Lidla Hrvatska.


Voditeljica Mliječnog Zuba i projekta „Abeceda zdravog odrastanja“ Daniela Kos ovom je prilikom izjavila: „Zahvaljujem Lidlu Hrvatska što je prepoznao vrijednost projekta koji ostvaruje pozitivan utjecaj na zajednicu te je podržao temu koja mu je i samom u fokusu djelovanja – razvoj zdravih prehrambenih navika i održive prehrane već od najranije dobi. Vjerujem stoga da ćemo zajednički postići odlične rezultate - kroz edukaciju i podizanje svijesti o važnosti zdravih navika, pomoći ćemo u prevenciji problema s prehranom djece, od rizika razvoja prekomjerne tjelesne težine do ostalih izazova s kojima se susreću djeca predškolske i rane školske dobi.“

Pozivamo vrtiće diljem Hrvatske da se do 11. listopada prijave za provedbu projektnog rada u projektu „Abeceda zdravog odrastanja – zdrava i osviještena prehrana“. Tri najbolje odgojne skupine u nagradnom natječaju će osvojiti vrijedne nagrade, a prvih 50 vrtića koji se prijave dobit će na poklon Lidl kutiju koja sadrži kreativni set za provedbu projektnih aktivnosti. Detalje možete pogledati ovdje: https://www.mlijecnizub.hr/edukacije/abeceda-zdravog-odrastanja/zdrava-i-osvijestena-prehrana/

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

 

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži