Jedanaestero sretne djece izašlo na teren kao službena pratnja igračima Hrvatske na utakmici protiv Španjolske
LIDL KIDS TEAM NA UEFA EURO 2024™
18.06.2024 | Velika Gorica
U sklopu kampanje Lidl Kids Team, Lidl je kao službeni partner UEFA EURO 2024™ za 11-ero sretnih dječaka i djevojčica iz Hrvatske omogućio da budu službena pratnja hrvatskim reprezentativcima na terenu uoči utakmice protiv Španjolske koja se održala u subotu, 15. lipnja. Također, još će 2 Lidl Kids Teama iz Hrvatske putovati i bodriti Hrvatsku na predstojeće dvije utakmice pa će tako ukupno 33 mališana iz Hrvatske biti dijelom Europskog prvenstva u nogometu 2024.
Sport je važan dio Lidlove dugoročne predanosti zdravoj i osviještenoj prehrani. Veliki sportski događaji mogu nadahnuti mlade ljude da se više bave sportom i tjelovježbom. Stoga je Lidl započeo uzbudljivo partnerstvo s UEFA EURO 2024™ kao službeni partner za svježe voće i povrće kako bi inspirirao sve da žive zdravije i aktivnije. Kao službeni partner, Lidl je u travnju putem aplikacije Lidl Plus organizirao i nagradnu igru „Pridruži se Lidl Kids Teamu na UEFA EURO 2024™“ u kojoj su roditelji mogli prijaviti djecu od 6 do 10 godina kako bi osvojili putovanje i sudjelovali kao službeni pratitelji igrača u jednoj od prve 3 utakmice svoje reprezentacije.
Po završetku nagradne igre, nasumično je odabrano 30 sretnika, po desetero za svaku od 3 utakmice Hrvatske u prvom kolu Europskog nogometnog prvenstva. Uz 30 Lidlovih kupaca, ovo nezaboravno iskustvo dobila su i 3 Lidlova zaposlenika koja su također osvojila Lidl Kids Team paket. Prvi je Lidl Kids Team u pratnji roditelja i uz vodstvo Ive Šulentić otputovao na jedinstveno i nezaboravno putovanje u Berlin, 15.6., na utakmicu prvog kola skupine B u kojoj je Hrvatska odmjerila snage sa Španjolskom. Sljedeća dva Lidl Kids Teama putuju 19.6. u Hamburg na utakmicu s Albanijom te u Leipzig gdje Hrvatska igra protiv Italije, 24.6.
Osim neponovljivog iskustva izlaska na teren s našim reprezentativcima koje će mališani zasigurno pamtiti do kraja života, Lidl je pokrio sve troškove putovanja na UEFA EURO 2024™ u Njemačku za roditelja prijavitelja i dijete (ulaznice za utakmicu, povratne karte za let i prijevoz, 2 noćenja u hotelu, kao i međunarodno zdravstveno i putno osiguranje). Također, za djecu i roditelje osigurani su obroci, užine i osvježenja, razgledavanje lokalnih znamenitosti te zajedničke aktivnosti prije ili poslije utakmica.
Kao tvrtka koja je aktivna u više od 30 zemalja, Lidl se ponosi time što podržava sport i aktivan način života te spaja različite kulture unutar poduzeća. Izjavom o misiji „Zajedno u Lidlu“ 2023. godine, Upravni odbor Lidla jasno je pokazao da Lidl promiče i zahtijeva poštenu, otvorenu suradnju punu povjerenja te da ne tolerira neravnopravno postupanje. To su ujedno i temeljne vrijednosti u nogometu. Lidlove aktivnosti tijekom cijele UEFA EURO 2024™ sezone vodit će se stavljanjem pravednosti, jednakih mogućnosti i uključivanja na prvo mjesto.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska