Jedanaestero sretne djece izašlo na teren kao službena pratnja igračima Hrvatske na utakmici protiv Španjolske

LIDL KIDS TEAM NA UEFA EURO 2024™

18.06.2024 10:00:00 | Velika Gorica

Jedanaestero sretne djece izašlo na teren kao službena pratnja igračima Hrvatske na utakmici protiv Španjolske

Jedanaestero sretne djece izašlo na teren kao službena pratnja igračima Hrvatske na utakmici protiv Španjolske

U sklopu kampanje Lidl Kids Team, Lidl je kao službeni partner UEFA EURO 2024™ za 11-ero sretnih dječaka i djevojčica iz Hrvatske omogućio da budu službena pratnja hrvatskim reprezentativcima na terenu uoči utakmice protiv Španjolske koja se održala u subotu, 15. lipnja. Također, još će 2 Lidl Kids Teama iz Hrvatske putovati i bodriti Hrvatsku na predstojeće dvije utakmice pa će tako ukupno 33 mališana iz Hrvatske biti dijelom Europskog prvenstva u nogometu 2024.

Sport je važan dio Lidlove dugoročne predanosti zdravoj i osviještenoj prehrani. Veliki sportski događaji mogu nadahnuti mlade ljude da se više bave sportom i tjelovježbom. Stoga je Lidl započeo uzbudljivo partnerstvo s UEFA EURO 2024™ kao službeni partner za svježe voće i povrće kako bi inspirirao sve da žive zdravije i aktivnije. Kao službeni partner, Lidl je u travnju putem aplikacije Lidl Plus organizirao i nagradnu igru ​​„Pridruži se Lidl Kids Teamu na UEFA EURO 2024™“ u kojoj su roditelji mogli prijaviti djecu od 6 do 10 godina kako bi osvojili putovanje i sudjelovali kao službeni pratitelji igrača u jednoj od prve 3 utakmice svoje reprezentacije.

Po završetku nagradne igre, nasumično je odabrano 30 sretnika, po desetero za svaku od 3 utakmice Hrvatske u prvom kolu Europskog nogometnog prvenstva. Uz 30 Lidlovih kupaca, ovo nezaboravno iskustvo dobila su i 3 Lidlova zaposlenika koja su također osvojila Lidl Kids Team paket. Prvi je Lidl Kids Team u pratnji roditelja i uz vodstvo Ive Šulentić otputovao na jedinstveno i nezaboravno putovanje u Berlin, 15.6., na utakmicu prvog kola skupine B u kojoj je Hrvatska odmjerila snage sa Španjolskom. Sljedeća dva Lidl Kids Teama putuju 19.6. u Hamburg na utakmicu s Albanijom te u Leipzig gdje Hrvatska igra protiv Italije, 24.6.

Osim neponovljivog iskustva izlaska na teren s našim reprezentativcima koje će mališani zasigurno pamtiti do kraja života, Lidl je pokrio sve troškove putovanja na UEFA EURO 2024™ u Njemačku za roditelja prijavitelja i dijete (ulaznice za utakmicu, povratne karte za let i prijevoz, 2 noćenja u hotelu, kao i međunarodno zdravstveno i putno osiguranje). Također, za djecu i roditelje osigurani su obroci, užine i osvježenja, razgledavanje lokalnih znamenitosti te zajedničke aktivnosti prije ili poslije utakmica.

Kao tvrtka koja je aktivna u više od 30 zemalja, Lidl se ponosi time što podržava sport i aktivan način života te spaja različite kulture unutar poduzeća. Izjavom o misiji „Zajedno u Lidlu“ 2023. godine, Upravni odbor Lidla jasno je pokazao da Lidl promiče i zahtijeva poštenu, otvorenu suradnju punu povjerenja te da ne tolerira neravnopravno postupanje. To su ujedno i temeljne vrijednosti u nogometu. Lidlove aktivnosti tijekom cijele UEFA EURO 2024™ sezone vodit će se stavljanjem pravednosti, jednakih mogućnosti i uključivanja na prvo mjesto.

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži