Lidl pokreće svoju UEFA EURO 2024™ kampanju

LIDL KIDS TEAM - nezaboravan doživljaj za djecu i roditelje

02.04.2024 10:00:00 | Velika Gorica

Lidl pokreće svoju UEFA EURO 2024™ kampanju

Lidl pokreće svoju UEFA EURO 2024™ kampanju

Kao službeni partner UEFA EURO 2024™, Lidl predstavlja program Lidl Kids Team, kampanju kojom će djeci između 6 i 10 godina diljem Europe omogućiti jedinstveno iskustvo – više od 1100 djece imat će priliku biti službena pratnja igračima na terenu na utakmicama UEFA EURO 2024™ u Njemačkoj. Prijave za sudjelovanje u Lidl Kids Teamu u Hrvatskoj traju od 1. do 21. travnja putem Lidl Plus aplikacije.

Lidl, službeni partner UEFA EURO 2024™, najavljuje kampanju i nagradnu igru Lidl Kids Team kako bi djeci i roditeljima pružio nezaboravan doživljaj – put i sudjelovanje na Europskom nogometnom prvenstvu 2024. u Njemačkoj. Uz Lidl Plus aplikaciju, roditelji mogu omogućiti svojoj djeci preuzimanje uloge pratitelja igrača na utakmicama nadolazećeg UEFA EURO 2024™. Kao dio kampanje Lidla Hrvatska koja traje od 1. do 21. travnja, roditelji putem Lidl Plus aplikacije mogu prijaviti djecu na nagradnu igru „Pridružite se Lidl Kids Teamu na UEFA EURO 2024™“. Glavni uvjet za prijavu je da dijete na dan utakmice treba imati navršenih 6 do 10 godina, točnije treba biti rođeno od 15. 7. 2013. do 14. 6. 2018. U Lidl Plus aplikaciji potrebno je ispuniti obrazac prijave, a dobitnici se biraju nasumičnim izvlačenjem kako bi se osigurale jednake šanse za sve prijavljene sudionike. Sretni dobitnici osvajaju odlazak na jednu od prve tri utakmice hrvatske reprezentacije na UEFA EURO 2024™ te izlazak njihovog djeteta na teren s igračima.

Lidl pokriva troškove putovanja na UEFA EURO 2024™ u Njemačkoj za roditelja koji prijavljuje sebe i svoje dijete, što uključuje karte za utakmicu za jednog roditelja i dijete, troškove hotelskog smještaja, puta i transfera, poklon dobrodošlice, aktivnosti prije utakmice, hranu, grickalice i osvježenja, čime sretnim dobitnicima jamči i vrhunsku zabavu uz neprocjenjivo iskustvo pratnje igračima na ovom velikom natjecanju.

„Lidl neprestano dokazuje da mu je zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu. Drago nam je što u suradnji s UEFA-om kroz program Lidl Kids Team možemo našim vjernim kupcima ponuditi iskustvo koje se događa jednom u životu jer im time želimo pokazati da smo dio njihovog tima. Bilo da se radi o pružanju najboljeg omjera cijene i kvalitete prilikom kupnje, ponudi najsvježijeg voća i povrća ili o omogućavanju odlaska na jedan od najvećih nogometnih turnira - mi smo uz njih.“ – istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Nagradna igra Lidl Kids Team otvorena je za prijave od 1. do 21. travnja. Svi sretni dobitnici bit će o tome obaviješteni putem telefonskog poziva i Lidl Plus aplikacije. Za preuzimanje Lidl Plus aplikacije i mogućnost osvajanja nagrade, kliknite ovdje: Lidl Plus. Na turniru, koji se održava u Njemačkoj od 14. lipnja do 14. srpnja 2024., najbolje europske nogometne reprezentacije natjecat će se za titulu europskog prvaka. Uz 22 dostupna mjesta za pratnju igrača (11 za svaki tim), na svakoj od 51 nogometne utakmice na turniru, nude se brojne prilike za osvajanje nezaboravnog iskustva za roditelje i djecu na jednoj od najvećih nogometnih pozornica.

Kao tvrtka koja je aktivna u više od 30 zemalja, Lidl se ponosi time što podržava sport i aktivan način života te spaja različite kulture unutar poduzeća. Izjavom o misiji „Zajedno u Lidlu“ 2023. godine, Uprava Lidla jasno je pokazala da Lidl promiče i zahtijeva poštenu, otvorenu suradnju punu povjerenja te da ne tolerira neravnopravno postupanje. To su ujedno i temeljne vrijednosti u nogometu. Lidlove aktivnosti tijekom cijele UEFA EURO 2024™ sezone vodit će se stavljanjem pravednosti, jednakih mogućnosti i uključivanja na prvo mjesto. Postati dio Lidl Kids Teama samo je početak, bit će još prilika za sve Lidlove kupce da osvoje besplatne ulaznice za utakmice UEFA EURO 2024™. Za više informacija, pratite Lidl Plus aplikaciju.


O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.000 trgovina i više od 220 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta. Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa. Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura. Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska


O UEFA-i

UEFA EURO 2024 održat će se od 14. lipnja do 14. srpnja 2024. u 10 njemačkih gradova: Berlinu, Cologneu, Dortmundu, Düsseldorfu, Frankfurtu, Gelsenkirchenu, Hamburgu, Leipzigu, Münchenu i Stuttgartu. Njemačka je izabrana kao domaćin 17. izdanja UEFA europskog prvenstva na Izvršnom odboru UEFA-e 27. rujna 2018. Natjecanje se održalo u Zapadnoj Njemačkoj 1988., no ovo je prvi put da se će UEFA natjecanje održati u Njemačkog od njezina ujedinjenja.

UEFA – Europska nogometna federacija – krovna je europska nogometna organizacija. UEFA predstavlja udruženje organizacija, tijelo je osnovano na temelju demokratičnosti te je krovna organizacija za 55 nacionalnih europskih nogometnih saveza. Ciljevi UEFA-e su, između ostalog, bavljenje temama vezanim uz europski nogomet, promoviranje nogometa u duhu jedinstva, solidarnosti, mira, razumijevanja i fair playa, bez diskriminacije na bilo kojoj osnovi – političkoj, religijskoj, rasnoj, spolnoj ili bilo kojoj drugoj, zaštita vrijednosti europskog nogometa, promocija i zaštita etičkih standarda i dobrog upravljanja europskim nogometom, održavanje odnosa sa svim dionicima uključenim u europski nogomet te podrška i zaštita udruženja svih članova za opću dobrobit europske lige.

CAA ELEVEN je ekskluzivna marketinška agencija UEFA-e imenovana za upravljanje komercijalnim pravima na UEFA nogometna natjecanja nacionalnih momčadi, uključujući UEFA Europsko nogometno prvenstvo, UEFA Ligu nacija, Europske kvalifikacije, UEFA Europsko prvenstvo za igrače do 21 godine i UEFA Europsko prvenstvo u futsalu.

Kontakt


Podijeli

Istraži