Lidl pokrenuo suradnju s Hrvatskim školskim sportskim savezom

Sport i osviještena prehrana za zdravo i sretno djetinjstvo

13.03.2024 | Velika Gorica

Sport i osviještena prehrana za zdravo i sretno djetinjstvo

Sport i osviještena prehrana za zdravo i sretno djetinjstvo

Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je danas suradnju s Hrvatskim školskim sportskim savezom, koji dugi niz godina radi na poticanju i promicanju školskog sporta. Suradnja je prigodno predstavljena u sportskoj dvorani Prirodoslovne škole Vladimira Preloga u Zagrebu, uz prisustvo školaraca i hrvatskih rukometnih reprezentativaca Karpa Sirotića i Davora Čavara. Okupljenima su se obratili i predstavnici Lidla, HŠSS-a, ravnatelj škole Zlatko Stić i nutricionist Nenad Bratković.

Uz promociju školskog sporta generalno, Hrvatski školski sportski savez prepoznatljiv je po organizaciji školskih prvenstava u brojnim sportovima. Njihov predani trud i nastojanja ove je godine prepoznao Lidl, koji također već godinama podržava sport i sportski način života, ali i promovira osviještenu prehranu, posebno među djecom. Partnerstvo se nametnulo kao logičan korak, budući da je Lidl godinama partner HRS-a i europskih rukometnih prvenstava, a od prošle godine i partner UEFA EURO 2024. Također, podržava brojne međunarodne i domaće utrke, biciklistička prvenstva i druge sportske događaje, radeći istovremeno na promociji zdravog načina života i među svojim zaposlenicima.

„Savez smo odabrali za partnera upravo zato što godinama radi na promicanju školskog sporta, dakle među našim najmlađima i najvrjednijima. Nije tajna da djeca danas sve manje vremena provode na igralištima i u dvoranama, a nažalost sve više iza mobitela i drugih ekrana. Uslijed promjene načina života, i prehrana je također postala sve brža i nezdravija, a svi znamo da je prehrana ključna u ranoj dobi, posebno za djecu koja se bave sportom. Zajedničkim snagama ćemo dati sve od sebe da podignemo svijest o važnosti zdravog načina života među djecom i njihovim roditeljima“ - izjavila je voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković

Glavni tajnik HŠSS-a, Ivan Dujić, ovom je prilikom poručio: „Želimo zahvaliti Lidlu što je prepoznao naše aktivnosti i podržao ih. Naš savez u svojoj osnovi organizira natjecanja, međutim, svjesni problema nekretanja i pretilosti kod djece, pokrenuli smo niz drugih aktivnosti kojima je cilj stvaranje zdravih navika, posebno u smislu pravilne prehrane i kretanja. Tako imamo Univerzalnu sportsku školu, Vježbaonicu i Sportske praznike. Lani smo pokrenuli i program Inkluzije u školskom sportu, a na jesen pokrećemo novi program koji će uključivati i roditelje. S Lidlovom podrškom, doprijet ćemo do još većeg broja ljudi, i nadamo se, uključiti još veći broj djece u naše aktivnosti.“

Lidl će, prvenstveno na završnicama rukometnih i nogometnih prvenstava, biti prisutan sa svojim Fresh barom, na kojem će se za male sportaše pripremati smoothiji i prirodni sokovi. Osim toga, Hrvatski školski sportski savez i Lidl će brojnim zajedničkim aktivnostima raditi na aktivaciji što većeg broja djece u sportu, kao i na edukaciji o pravilnoj prehrani.

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.000 trgovina i više od 220 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta. Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.

Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa. Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš.

U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura. Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži