Peta godina uspješne suradnje Lidla i Čistog podzemlja nastavlja se na projektu Ambasadori Čistog podzemlja

Peta godina uspješne suradnje Lidla i Čistog podzemlja nastavlja se na projektu Ambasadori Čistog podzemlja

16.04.2024 | Velika Gorica

Peta godina uspješne suradnje Lidla i Čistog podzemlja nastavlja se na projektu Ambasadori Čistog podzemlja

Peta godina uspješne suradnje Lidla i Čistog podzemlja nastavlja se na projektu Ambasadori Čistog podzemlja

Lidl Hrvatska i inicijativa Čisto podzemlje neumorno nastavljaju svoju uspješnu suradnju. Nakon što su gotovo 5 godina zajedničkim snagama čistili jame, špilje i rijeke od otpada, suradnja je sada dobila novu dimenziju, budući da su speleolozi iz Čistog podzemlja krenuli u edukaciju učenika osnovnih škola diljem Hrvatske. Samo u pilot fazi projekta „Ambasadori Čistog podzemlja“ održana su predavanja u čak 120 škola, a uz Lidlovu podršku, Čisto podzemlje s početkom školske godine planira nova predavanja u svim krajevima Lijepe Naše.

Projekt „Ambasadori Čistog podzemlja“ nastavak je postojećeg volonterskog projekta „Čisto podzemlje“ kojeg Zagrebački speleološki savez provodi još od 2015. godine. Cilj novog projekta je educirati učenike osnovnih škola o važnosti zaštite i očuvanja krškog podzemlja. Osim poruka o važnosti očuvanja pitke vode i zaštite krša, djecu se želi potaknuti da budu ambasadori i čuvari prirode koji će u krugu svojih prijatelja te uže i šire obitelji utjecati na sprječavanje daljnjeg onečišćenja jama i špilja diljem Hrvatske.

Voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković ovom je prilikom poručila: „Nakon višegodišnjeg niza uspješnih akcija čišćenja jama, špilja i rijeka s vrijednim volonterima inicijative Čisto podzemlje, zadovoljstvo nam je podržati ovaj projekt kojim će u učionicama diljem Hrvatske naši osnovnoškolci steći vrijedno znanje o krškom podzemlju koje nas okružuje te važnosti njegova očuvanja. Vjerujemo da je edukacija mladih o zaštiti  prirode i okoliša prvi i pravi korak za bolju i održiviju budućnost.“

„Naši Ambasadori su već u ovoj ranoj fazi projekta educirali više od 6000 učenika, a to je promocija speleologije i zaštite podzemlja kakva u Hrvatskoj nije nikad viđena. Djeca su danas često naši učitelji pa smo uvjereni da će školarci u svojim obiteljima prenijeti poruku o važnosti očuvanja špilja i jama. Iz dana u dan vidimo smisao u ovom projektu, ponosni smo na njega i uvjereni da ćemo u skoroj budućnosti zaustaviti novo onečišćenje našeg jedinstvenog podzemlja.“ - izjavio je Ruđer Novak, voditelj inicijative Čisto podzemlje.

Čuvajmo vode – izvor naše budućnosti

Podsjetimo, „Čuvajmo vode – izvor naše budućnosti“ je projekt koji gotovo 5 godina intenzivno radi na čišćenju jama i špilja diljem Hrvatske s ciljem zaštite okoliša, a prvenstveno voda koje protječu kroz onečišćeno podzemlje. Lidl podržava Čisto podzemlje u njihovim naporima u osvještavanju problematike zagađivanja podzemlja i voda, a u okviru ove plodonosne suradnje, od 2020. do danas izvučeno impresivnih 306 kubika otpada iz više od 50 objekata. U okviru suradnje Lidla i Čistog podzemlja, a prateći strategiju Schwarz grupe River Cleanup Collective - Together for Cleaner Rivers te REset Plastic, prošle je godine provedena i akcija čišćenja rijeke Kupe.

 

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

 

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži