Uz Lidlovu podršku, Čisto podzemlje već drugu godinu educira osnovnoškolce o važnosti očuvanja okoliša

Stvaraju se novi ambasadori Čistog podzemlja

04.11.2024 | Velika Gorica

Uz Lidlovu podršku, Čisto podzemlje već drugu godinu educira osnovnoškolce o važnosti očuvanja okoliša

Stvaraju se novi ambasadori Čistog podzemlja

S početkom školske godine, počela su i predavanja o očuvanju pitke vode i zaštiti krša u osnovnim školama diljem Hrvatske, a sve u organizaciji speleologa iz inicijative Čisto podzemlje i uz podršku Lidla Hrvatska. Prvo ovogodišnje predavanje slušali su četvrtaši i petaši Osnovne škole Banija u Karlovcu, a do danas je održano već 17 predavanja. U pilot fazi projekta „Ambasadori Čistog podzemlja“ prošle školske godine, uz podršku Lidla su održana predavanja u čak 120 škola za 6000 učenika. Ove godine, Lidl i Zagrebački speleološki savez organiziraju i nagradni natječaj na Facebooku u kojem će osnovne škole imati priliku osvojiti vrijednu donaciju.

Projekt „Ambasadori Čistog podzemlja“ nastavak je postojećeg volonterskog projekta „Čisto podzemlje“ kojeg Zagrebački speleološki savez provodi još od 2015. godine. Lidl Hrvatska i inicijativa Čisto podzemlje su gotovo 5 godina zajedničkim snagama surađivali na čišćenju jama, špilja i rijeka od otpada, a suradnja prošle godine dobila novu dimenziju, budući da su speleolozi iz Čistog podzemlja krenuli u edukaciju učenika osnovnih škola diljem Hrvatske. Cilj novog projekta je educirati učenike osnovnih škola o važnosti zaštite i očuvanja krškog podzemlja. Osim poruka o važnosti očuvanja pitke vode i zaštite krša, djecu se želi potaknuti da budu ambasadori i čuvari prirode koji će u krugu svojih prijatelja te uže i šire obitelji utjecati na sprječavanje daljnjeg onečišćenja jama i špilja diljem Hrvatske.

 „Sretni smo i ponosni što imamo priliku podržati ovako važan i vrijedan projekt. Suradnja Lidla i Čistog podzemlja posljednjih 5 godina primjer je uspješnog djelovanja i komuniciranja, a dokaz za to su stotine kubika uklonjenog otpada, ali i tisuće djece koja su dobila nova znanja. Vjerujemo da je edukacija osnovnoškolaca o zaštiti  prirode i okoliša prvi i pravi korak za bolju i održiviju budućnost“ – poručila je voditeljica CSR-a Lidla Hrvatska Lana Jugo.

Lidlovo društveno-odgovorno poslovanje uključuje i održivost na svim razinama, pa se tako Lidl obvezuje na cilj Net Zero do 2050. godine, na temelju novih ambicioznih klimatskih ciljeva u opskrbnom lancu. Time Lidl ponovno značajno povećava predanost održivom poslovanju i zaštiti klime u okviru svoje međunarodne strategije društveno-odgovornog poslovanja. Lidl u svim zemljama već bilježi značajna smanjenja emisija stakleničkih plinova od 52%, u odnosu na 2019. godinu.

„Prošlogodišnja Iskustva naših speleologa s predavanja u školama su fantastična. Djeca su danas često naši učitelji pa smo uvjereni da će školarci u svojim obiteljima prenijeti poruku o važnosti očuvanja špilja i jama te okoliša općenito. Ove godine planiramo održati edukacije za još veći broj djece diljem Lijepe Naše, a jako se veselimo i nagradnom natječaju za škole. Iz dana u dan vidimo smisao u ovom projektu, ponosni smo na njega i uvjereni da ćemo u skoroj budućnosti zaustaviti novo onečišćenje našeg jedinstvenog podzemlja.“ - izjavio je Ruđer Novak, voditelj inicijative Čisto podzemlje.

Nagradni natječaj i vrijedna donacija za pobjednike

Za osnovne škole u kojima su u školskoj godini (2024./2025.) održana predavanja Čistog podzemlja, Lidl Hrvatska i Zagrebački speleološki savez su priredili nagradni natječaj na Facebooku. Za sudjelovanje je potrebno najkasnije do 1. svibnja 2025. poslati rad svog/svojih učenika na temu krškog podzemlja, speleologije ili zaštite okoliša, a rad može biti u obliku crteža, teksta, fotografije ili kratkog video uratka. Najkreativniji učenički rad bit će nagrađen i to na način da će svojoj školi donijeti donaciju u vrijednosti 2000 eura. Rad se šalje Zagrebačkom speleološkom savezu ispunjavanjem web obrasca, a više informacija i obrazac možete pronaći na poveznici:

https://cistopodzemlje.info/hr/ambasadori-cistog-podzemlja/

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

 

Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži