Lidl uvodi online ispitivanje kupaca, najsretnijima vrijedne nagrade
05.04.2019 10:00:00 | Zagreb
Kupci trgovačkog lanca Lidl Hrvatska od 8. travnja imaju mogućnost izraziti svoje mišljenje o obavljenoj kupnji putem online upitnika. Time se kupcima otvara dodatni komunikacijski kanal s Lidlom, a Lidl Hrvatska dobiva brze, izravne i ciljane informacije o određenoj trgovini. Sudjelovanje se isplati, jer će svakog mjeseca 3 najsretnija kupca biti nagrađena Lidlovim darovnim karticama od 500, 200 i 100 kuna.
Lidl se i dalje otvara željama i idejama svojih kupaca, a online upitnik će dugoročno omogućiti mjerljivost zadovoljstva kupaca. Kupci sada mogu brzo i izravno dati odgovore na pitanja koja se odnose na određenu poslovnicu – npr. pitanja o zadovoljstvu kupovinom, o čistoći ili o prezentaciji i raspoloživosti proizvoda. Te će informacije pomoći u optimizaciji rada u pojedinoj trgovini, čime će se dodatno povećati zadovoljstvo kupaca.
„Želimo postići još kvalitetniju razmjenu informacija s našim kupcima. To trenutačno već ostvarujemo pomoću naše službe za kupce i primjerice društvenih mreža kao što je Facebook. Međutim, pomoću online upitnika sada još preciznije možemo saznati što još možemo poboljšati”, izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija.
Jednostavna online povratna informacija
Kupci koji nakon kupnje u Lidlu žele dati svoju povratnu informaciju, mogu online upitniku pristupiti na linku https://lidl.hr/ukljucise, a za to im je potreban samo broj računa. Sudjelovanje se isplati: Lidl će među svim sudionicima upitnika svaki mjesec izvlačiti 3 dobitnika koji će osvojiti darovne kartice u Lidlovim trgovinama. Također, na kraju svakog kruga bit će i završno izvlačenje dobitnika glavnih nagrada (mobitel Sony Xperia, LED TV Samsung, Playstation).
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11.900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.
U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska