Lidl će biti službeni partner UEFA EURO 2024

Lidl će biti službeni partner UEFA EURO 2024

21.03.2023 11:00:00 | Velika Gorica

Lidl službeni partner Uefa euro 2024

Lidl službeni partner Uefa euro 2024

Od 14. lipnja do 14. srpnja 2024. najbolje reprezentacije Europe krenut će u Njemačku kako bi se u deset različitih gradova natjecale za naslov europskog prvaka. O zemljama koje će se boriti za naslov u 51 utakmici završnog turnira odlučit će europske kvalifikacije koje se igraju od ožujka 2023. do ožujka 2024. godine.

Tvrtka koja je jedan od vodećih maloprodajnih trgovačkih lanaca u Njemačkoj i Europi, prati europske kvalifikacije, ali i UEFA EURO 2024. kao službeni partner. Partnerstvo koje teško da može biti bolje: Lidl ima snažnu prisutnost u Njemačkoj, zemlji domaćinu UEFA EURO 2024 te je danas zastupljen s više od 12.000 trgovina u 31 zemlji, od kojih 30 u Europi. Baš kao što nogomet svaki dan inspirira milijune ljudi, Lidl je pouzdan partner milijunima kupaca diljem Europe za njihovu svakodnevnu kupovinu.

 „Jako smo zadovoljni što smo dio događaja koji ne oduševljava samo naše kupce, već i naše zaposlenike. Baš kao što su naši proizvodi dostupni svima, također želimo da UEFA EURO 2024 bude iskustvo za sve - primjerice, putem naših Lidl Fan zona. Uzbuđenje će biti veliko u svim zemljama u kojima Lidl posluje, a činjenica da će se finalni turnir održati u zemlji u kojoj je započela Lidlova povijest, čini ga vrlo posebnim" – rekla je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.

Ujedno, ovim partnerstvom Lidl želi naglasiti važnost svježeg voća i povrća te sporta i tjelovježbe za aktivan i zdrav način života. Uostalom, kako jedemo i koliko se krećemo ima ogroman utjecaj na naše zdravlje, ali i na okoliš. Na temelju Planetary Health Diet, Lidl neprestano razvija svoj asortiman kako bi kupcima olakšao donošenje svjesne odluke o kupnji zdravih i održivo proizvedenih proizvoda. Primjerice, kroz nove, međunarodne standarde marketinških mjera usmjerenih prema djeci.

Direktor marketinga UEFA-e, Guy-Laurent Epstein, rekao je: "UEFA je ponosna što može pozdraviti Lidl kao partnera programa europskih kvalifikacija i UEFA EURO 2024. Lidlova prisutnost diljem kontinenta neizmjerno će doprinijeti promociji onoga što će biti još jedno nezaboravno natjecanje. Također se radujemo zajedničkom promicanju vrijednosti dobrog zdravlja i tzv.well-beinga koje dijele Lidl i UEFA."

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.000 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta. Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.

Kontakt:

Lidl Hrvatska: press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži