Lidl predstavio personaliziranu slikovnicu Tajne moga zavičaja
Lidl predstavio personaliziranu slikovnicu Tajne moga zavičaja
12.09.2023 | Velika Gorica
Lidl Hrvatska, Tvornica snova, sudionici kviza, klinci protagonisti kampanje Tajne moga zavicaja
Lidl Hrvatska je predstavio novi projekt u suradnji s Tvornicom snova – Tajne moga zavičaja. Riječ je o jedinstvenoj, inovativnoj slikovnici koja roditeljima i djeci omogućava upoznavanje s tradicijom i ljepotama hrvatskih zavičajnih krajeva. Ovaj program vjernosti trajat će od 4.9. do 5.11. ili do isteka zaliha, a sudjelovati možete tako da skenirate Lidl Plus aplikaciju i za svakih potrošenih 25€ (188,36 kn) na jednom računu osvajate 1 bod. Kada sakupite 6 bodova, u aplikaciji ćete moći preuzeti digitalni kupon za besplatnu personaliziranu slikovnicu.
Ova posebna slikovnica omogućit će najmlađima diljem Lijepe Naše da postanu glavni junaci priče o zavičaju. Čitav sadržaj je personaliziran na ime djeteta, a naslovnica osim imena vašeg mališana nudi i mogućnost biranja hrvatske regije kao pozadine. Slikovnica ima više od 6000 opcija izgleda djeteta te sadrži više od 100 zanimljivih činjenica o Hrvatskoj, ukrašenih prekrasnim ilustracijama.
"Želja nam je da kroz slikovnicu naši najmlađi otkriju zanimljivosti o zemlji u kojoj žive te da im služi kao podsjetnik da čuvaju i njeguju tradiciju i ljepotu svih hrvatskih krajeva. Budući da ove godine slavimo 10 godina naše robne marke Okusi zavičaja, u slikovnicu smo prirodno integrirali sadržaj brenda kojim se ponosimo“ – istaknula je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.
Slikovnica je predstavljena u oazi zagrebačkog Rougemarin Parka, a događaj je vodila Zlata Mück Sušec. Najzabavniji dio svakako je bio kviz „4 kutka moga zavičaja“, koji je osmislio i vodio poznati hrvatski kvizaš i sastavljač pitanja za Potjeru Silvije Pleština Plestigram. Četiri tima predvođena Mašom Zibar (nizinska Hrvatska), Danijelom Bilićem (primorska Hrvatska), Hungry Miletom (gorska Hrvatska) i Vlatkom Štamparom (brežuljkasta Hrvatska) odmjerili su snage u zanimljivom testu o poznavanju Hrvatske. Nakon veselog razgibavanja moždanih vijuga u kojima su sudjelovala i djeca, uslijedio je ručak pripremljen od namirnica Lidlovih Okusa zavičaja.
Podsjetimo, Lidl Hrvatska prošle je godine u suradnji s Tvornicom snova lansirao prvu zajedničku personaliziranu pričo-kuharicu Skuhaj priče svoje. Kao program vjernosti, Lidlovi kupci imali su priliku sakupljati bodove i besplatno preuzeti personaliziranu pričo-kuharicu, punu praktičnih i zabavnih recepata koji se mogu pripremati s najmlađima. Potaknuti uspjehom ovog projekta, Lidl i Tvornica snova su osmislili svoj idući inovativni projekt za klince i klinceze – Tajne moga zavičaja.
Ovaj program vjernosti trajat će od 4.9. do 5.11. ili do isteka zaliha, a sudjelovati možete tako da skenirate Lidl Plus aplikaciju i za svakih potrošenih 25€ (188,36 kn) na jednom računu osvajate 1 bod. Kada sakupite 6 bodova, u aplikaciji ćete moći preuzeti digitalni kupon za besplatnu personaliziranu slikovnicu. Osim kao dio programa vjernosti u Lidl Plus aplikaciji, slikovnica Tajne moga zavičaja će biti dostupna i u prodaji u istom razdoblju po cijeni od 33,05 eura. Više o personaliziranoj slikovnici Tajne moga zavičaja saznajte na linku: https://tajnemogazavicaja.hr
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 12.200 trgovina i više od 220 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 107 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.