Kolektivna snaga: PARKSIDE spaja Arnolda Schwarzeneggera i Ralfa Moellera u novoj DIY kampanji

"Ti to možeš!"

01.09.2025 | Velika Gorica

PARKSIDE spaja Arnolda Schwarzeneggera i Ralfa Moellera u novoj DIY kampanji

PARKSIDE spaja Arnolda Schwarzeneggera i Ralfa Moellera u novoj DIY kampanji

Hollywood susreće zanatsko umijeće: u novoj kampanji za brend PARKSIDE, Arnold Schwarzenegger i Ralf Moeller prvi put se pojavljuju zajedno. S jasnom predanošću DIY konceptu, oni na duhovit način potiču „uradi sam“ duh i unose svježu energiju u DIY scenu. Cilj je inspirirati i iskusne hobiste i motivirane početnike da svoje projekte preuzmu u vlastite ruke.


Arnold Schwarzenegger i PARKSIDE su zaista savršen spoj. Holivudska zvijezda i DIY brend proširuju svoje partnerstvo i sada započinju sljedeći krug kampanje „Ti to možeš“. Po prvi put, glumac Ralf Moeller pridružuje se u humorističnom spotu sa Schwarzeneggerom, oživljavajući „uradi sam“ duh PARKSIDE-a. Nova kampanja robne marke PARKSIDE - dostupna u Lidlu i Kauflandu - započet će 1. rujna 2025.na svim medijskim kanalima. Ovdje možete pogledati video iz kampanje: https://youtu.be/Q0j7mmC70LM


"Od Terminatora do Motivatora: partnerstvo s PARKSIDE-om je stvoreno za mene. Nijedan "uradi
sam" projekt nije prekompliciran, nijedan izazov nije prevelik - samo to morate htjeti i vjerovati u
sebe", kaže Arnold Schwarzenegger

Ne samo da Schwarzenegger utjelovljuje mentalitet pravog „kućnog majstora“ - Moeller je također uvjerljiv s puno "uradi sam" kompetencije, velikim entuzijazmom i simpatičnim izgledom.
Njih dvojica dijele dugogodišnje prijateljstvo i zajednički set vrijednosti koje se savršeno poklapaju s pristupačnim karakterom brenda PARKSIDE. Središnja poruka kampanje je da PARKSIDE omogućuje svima da unesu vlastitu radionicu u svoj dom, bez obzira na iskustvo ili budžet. Brend ima za cilj potaknuti ljude da se bave "uradi sam" projektima, velikim i malim. Nije toliko stvar savršenstva, koliko u tome da imaju pravu podršku i prave alate.

„Uradi sam je zaista sjajna stvar. Stvoriti nešto vlastitim rukama i vidjeti gotov rezultat na kraju –
nema usporedbe s ovim osjećajem. Nisam morao dvaput razmisliti o podršci kampanji PARKSIDE
– pogotovo jer sam oduvijek bio oduševljen temama rukotvorina“, kaže Ralf Moeller.
 

Martin Alles, viši potpredsjednik za brend u Lidl Internationalu: „Kao najprodavanija DIY marka u
Europi, PARKSIDE predstavlja visokoučinkovite alate, ali i hrabrost da se stvari uzmu u vlastite ruke. Naša nova kampanja s Arnoldom Schwarzeneggerom i Ralfom Moellerom pokazuje upravo to: koliko je moguće kada vjerujete u sebe. Obojica utjelovljuju duh PARKSIDE-a – odlučnost, nagon i uvjerenje da svatko može savladati vlastiti projekt.“

 

O Lidlu


Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi. Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.
 

Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura. Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.


Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
www.lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska

 

Kontakt


Podijeli

Istraži