Lidl Hrvatska i WWF Adria uklonili više od pola tone ribolovnog otpada iz podmorja Malog Lošinja

23.09.2025 | Velika Gorica

Lidl Hrvatska i WWF Adria uklonili više od pola tone ribolovnog otpada iz podmorja Malog Lošinja

Lidl Hrvatska i WWF Adria uklonili više od pola tone ribolovnog otpada iz podmorja Malog Lošinja

Lidl Hrvatska, WWF Adria i ronioci Društva za podvodne sportove Zagreb proveli su veliku akciju čišćenja podmorja kod Malog Lošinja. Tom je prilikom uklonjeno više od 500 kilograma odbačenih ribarskih mreža i alata, tzv. ghost geara, koji predstavlja jednu od najvećih prijetnji morskom ekosustavu.

„Sretni smo i ponosni što naše globalno partnerstvo s WWF-om donosi vidljive rezultate i u Hrvatskoj. Naša je namjera očistiti podmorje, obnoviti život i osigurati dom ribama, rakovima i dupinima. Jadransko more naš je prirodni resurs i njegovo je očuvanje od posebne važnosti jer mnogi proizvodi na policama Lidla Hrvatska dolaze upravo iz njega“ – izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora Corporate Affairs Lidla Hrvatska. Video akcije čišćenja podmorja možete pogledati na linku.

Akcija je provedena u akvatoriju Malog Lošinja, na području gdje obitava populacija dobrih dupina. Ronioci su mreže izvlačili pomoću posebnih padobrana za podizanje tereta. Matko Pojatina iz Društva za podvodne sportove Zagreb istaknuo je razmjere problema: „Ono što smo uspjeli izvaditi tek je oko deset posto mreža koje se ondje nalaze. Procjenjujemo da bi za potpuno čišćenje bilo potrebno još najmanje desetak ovakvih akcija. Radi se o otpadu koji istovremeno razara morski svijet i povećava rizik od nesreća pod morem.“

Iz WWF-a naglašavaju da je Lidl ovim projektom dao važan doprinos rješavanju jednog od najvećih izazova za Jadran. „Iako odbačene, ove mreže nastavljaju loviti i nanositi štetu dupinima, ribama i drugim morskim životinjama. Kako se razgrađuju stoljećima, pretvaraju se u mikroplastiku koja završava u moru, ali i na našim stolovima. Upravo zahvaljujući podršci Lidla možemo provoditi ovakve akcije i zajedno čuvati prirodu,“ poručila je Petra Boić Petrač, direktorica komunikacija i korporativnih partnerstava WWF Adria.

Akcija u Malom Lošinju jedna je od aktivnosti kojima će Lidl Hrvatska doprinijeti zaštiti Jadrana i podizanju svijesti o važnosti očuvanja mora. Ova inicijativa sastavni je dio međunarodnog petogodišnjeg strateškog partnerstva Lidla i WWF-a u 31 zemlji, koje se fokusira na očuvanje bioraznolikosti, zaštitu klime, odgovornu nabavu sirovina i smanjenje otpada od hrane. Partnerstvo također omogućava da što veći broj potrošača ima pristup održivijim proizvodima i izborima prilikom kupovine.

 O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.

Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.

Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.

 Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

Kontakt


Podijeli

Istraži