Lidl i Mliječni Zub u novom ciklusu „Abecede zdravog odrastanja“ s fokusom na održivu prehranu i zaštitu okoliša

08.10.2025 | Velika Gorica

Tema ovogodišnjeg ciklusa je „Jedimo održivo, rastimo odgovorno“

Tema ovogodišnjeg ciklusa je „Jedimo održivo, rastimo odgovorno“

U pedagoškoj godini 2025./26. kreće nova sezona edukativno-razvojnog projekta „Abeceda zdravog odrastanja“, u organizaciji edukacijske platforme Mliječni Zub uz podršku partnera Lidl Hrvatska. Tema ovogodišnjeg ciklusa je „Jedimo održivo, rastimo odgovorno“, a djeca u više od stotinu dječjih vrtića diljem Hrvatske učit će o održivoj prehrani, zaštiti okoliša, otpadu i recikliranju.

Podsjetimo, Lidl Hrvatska i Mliječni Zub surađivali su i prošle pedagoške godine na temi „Zdrava i osviještena prehrana“. Tada je u projekt bilo uključeno više od 115 odgojnih skupina iz cijele Hrvatske, s preko 2.500 djece. Veliki odaziv pokazao je koliko je važno djeci već od vrtićke dobi približiti zdrave prehrambene navike kroz igru, istraživanje i edukaciju.

 „U Lidlu vjerujemo da ulaganje u obrazovanje djece i razvoj zdravih i održivih navika od najranije dobi ima dugoročan utjecaj na cijelu zajednicu. Ponosni smo što i ove godine nastavljamo suradnju s edukacijskom platformom Mliječni Zub te što s odgojiteljima, roditeljima i stručnjacima možemo djeci približiti važnost uravnotežene prehrane i brige za okoliš. Djeca su naši najmlađi učitelji, oni nas svojim primjerom podsjećaju da male promjene čine veliku razliku. Upravo zato vjerujemo da ćemo kroz ovu inicijativu zajedno graditi zdraviju i održiviju budućnost.“ – poručila je Lana Jugo, voditeljica CSR-a i održivosti Lidla Hrvatska.

Novi ciklus suradnje Lidla Hrvatska i Mliječnog Zuba započeo je u utorak, 7. listopada, u Dječjem vrtiću Maslačak u Zaprešiću, radionicom za djecu predškolskog uzrasta. Edukatorica za okolišne teme i održivost Tihana Veljačić održala je radionicu „Moj mali vrt u posudi“, na kojoj su djeca u male posudice sadila sjemenke i sadnice lako uzgojivih biljaka poput začinskog bilja, rotkvica i potočarke,  čime su na praktičan način učila o podrijetlu hrane te razvijala povezanost s prirodom i osjećaj odgovornosti.

Novi ciklus projekta traje od kraja rujna 2025. do ožujka 2026., a uključuje online edukacije za odgojitelje i roditelje, projektni rad s djecom u vrtićima diljem Hrvatske te završnu konferenciju s nagradama za najbolje radove. Ovogodišnja tema stavlja poseban naglasak na održivu prehranu, recikliranje i razvijanje osjećaja povezanosti djece s prirodom i zajednicom.

„Sretni smo što i ove pedagoške godine nastavljamo s projektom „Abeceda zdravog odrastanja“, koji je u protekle tri godine izazvao veliko zanimanje i sudjelovanje više stotina vrtića iz cijele Hrvatske. Znamo kako djeca najbolje uče kroz igru te smo im, u suradnji s odgojiteljima, roditeljima i širom zajednicom, upravo na ovaj način uspjeli približiti važne teme i pomoći u usvajanju zdravih navika u brojnim razvojnim područjima – od pranja zuba i održavanja higijene, do emocionalnog razvoja i zdrave prehrane. Ove godine, ponovno u suradnji s našim partnerom Lidl Hrvatska, bavimo se još jednom aktualnom temom – održivosti u prehrani i zaštitom okoliša, kako bi djeca razvila osjećaj povezanosti s prirodom i naučila kako malim promjenama u ponašanju možemo puno učiniti za naš planet." – izjavila je Daniela Kos, voditeljica projekta Mliječni Zub.

Prijave vrtića za sudjelovanje otvorene su do 13. listopada 2025., putem web stranice projekta „Jedimo održivo, rastimo odgovorno“.  

 

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.

Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.

Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.

 Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

 

 

Kontakt


Podijeli

Istraži