Lidl kao službeni Fresh Food Partner Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a nastavlja podržavati rukomet
Lidl je partner međunarodnih rukometnih događaja od 2017. godine
14.01.2025 | Velika Gorica
Lidl je partner međunarodnih rukometnih događaja od 2017. godine pa je tako i ove godine objavio svoju podršku kao službeni Fresh Food Partner Svjetskog rukometnog prvenstva za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a. Time je Lidl devetu godinu zaredom partner ovog važnog rukometnog događaja, potvrđujući svoj angažman u područjima osviještene prehrane i aktivnog načina života. Nastavkom kampanje „We’re On Your Team“ , Lidl inspirira navijače cijeloj Europi za svoju strategiju za osviještenu prehranu. Upravo zato, u Lidlovom loungeu na stadionima u Herningu, Zagrebu i Oslu nudi se odabrano voće i smoothieji.
Osim toga, Lidl je svojim kupcima nudio besplatne ulaznice, ali i sponzorira Best Young Player Award. Time Lidl i dalje inspirira buduće generacije za vođenje zdravog, aktivnog stila života i sudjelovanje u timskim sportovima. Svjetsko rukometno prvenstvo za muškarce 2025.TM u organizaciji IHF-a održava se u pet gradova i tri zemlje te sudjeluju 32 nacije – ujedinjujući fanove u njihovoj zajedničkoj ljubavi prema rukometu.
Marina Dijaković, voditeljica Corporate Affairsa Lidla Hrvatska izjavila je: „Sport je važan sastavni dio našeg dugoročnog angažmana za promicanje zdravlja i osviještene prehrane. Za ovaj ideal zalažemo se već devet godina sponzorirajući jedan od najomiljenijih europskih sportova kroz podršku raznim rukometnim događajima. Kao službeni Fresh Food Partner Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a, dajemo svoj doprinos poticanju ljudi na zdrav stil života.“
„Iznimno se radujemo što našu ljubav prema rukometu možemo podići na sljedeću razinu kao službeni partner Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a. Ovo partnerstvo je logičan korak koji se nadovezuje na našu uspješnu suradnju s organizatorima značajnih rukometnih događaja i na naš uspjeh u okviru nedavnog partnerstva na Europskom rukometnom prvenstvu za žene 2024TM u organizaciji EHF-a. Zajedno koristimo snagu sporta kako bismo inspirirali navijače. Kao tvrtka, usko smo povezani s Europom i drago nam je što polovicu sudionika ovog turnira čine Lidlove zemlje“ – poručili su iz Lidla International.
Hassan Moustafa, predsjednik Međunarodnog rukometnog saveza (IHF) dodao je: „Drago nam je što je Lidl ponovno s nama kao službeni Fresh Food Partner za Svjetsko prvenstvo u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a. Kao što su nam naša iskustva pokazala, Lidl dijeli vrijednosti Međunarodnog rukometnog saveza i svjestan je važnosti osviještene prehrane i kretanja za zdravlje i dobrobit ljudi. Lidl zna koliko veliki sportski događaji mogu biti važni kako bi se ljude motiviralo na bavljenje sportom. Fokus na kvalitetnim proizvodima i oblikovanju budućnosti rukometa također su važan doprinos ovog partnerstva i radujemo se što ćemo zajedničkoj povijesti Svjetskog prvenstva u rukometu za muškarce 2025TM u organizaciji IHF-a dodati još jedno poglavlje.“
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska