Lidl predstavio edukativnu društvenu igru "Postani mali heroj" u suradnji s HGSS-om
26.09.2025 | Velika Gorica
Predstavljena edukativno društvena igru "Postani mali heroj" u suradnji s HGSS-om
Danas je predstavljena nova edukativna društvena igra „Postani Mali heroj“, inspirirana Lidlovim uspješnim projektom Mali Heroji, a razvijena u suradnji s Hrvatskom gorskom službom spašavanja. Ova inovativna igra dostupna je isključivo u Lidlovim trgovinama do 16. studenoga ili do isteka zaliha, a uz Lidl Plus aplikaciju po posebnoj promotivnoj cijeni od 4,99 eura.
Predstavljanju igre „Postani Mali heroj“ su prisustvovali predstavnici Lidla, stručni suradnik za informiranje i analitiku HGSS-a Jadran Kapović, predstavnici Pluma Studios koja je zaslužna za oblikovanje i izradu ove igre, poznati influenceri i njihova djeca, koja su imala priliku zaigrati gigantsku verziju ove igre. Među gostima su tako bili Mario Petreković, Mirna Maras Batinić, Sonja Švajhler (SuperMama), Petra Ninčević (Lipstick Mom), Filip Ščrbak, Mateja Krvarić Zobec (Uvijek Gladna), Marijana Zlomislić Perak (Un mondo di Sapori) i Pedro Soltz. Događaj je moderirao poznati radijski voditelj Daniel Bilić, a gosti su uživali u opuštenoj atmosferi uz prigodne zalogaje i osvježenja.
Igra Postani Mali heroj spaja zabavu, edukaciju i pustolovinu, a djecu i roditelje vodi na uzbudljivo planinarsko putovanje hrvatskim zavičajem. Kroz igru mali istraživači uče o snalaženju i sigurnosti u prirodi, prepoznaju izazove i prepreke te stječu korisna znanja na pristupačan i interaktivan način. Posebnost igre čini i proširena stvarnost (AR) – pomoću mobilnog uređaja i web stranice ar.postanimaliheroj.hr, ploča „oživljava“ animacijama, činjenicama i glasovnim porukama koje dodatno obogaćuju doživljaj.
„Naš je cilj kroz projekt Mali Heroji približiti djeci važnost sigurnosti u prirodi, ali i potaknuti obitelji na zajedničko provođenje vremena. Kroz 3 godine provođenja projekta, više 1500 djece je završilo školicu u prirodi Mali heroji. Ova edukativna društvena igra novi je način da novim generacijama usadimo ljubav prema prirodi – kroz igru koja spaja pustolovinu, znanje i zabavu,“ izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Corporate Affairsa Lidla Hrvatska.
Osim edukativne i zabavne komponente, igra ima i društveno-odgovorni element. Naime, kupnjom igre Postani Mali heroj sudjelujete u Lidlovoj donaciji za obnovu poučne staze Šumarica. Staza je duga 9 kilometara, nalazi se u blizini Velike Gorice i idealno je vikend odredište za obitelji s djecom. Baš zato je važno zajedničkim snagama stvoriti mjesta za nova otkrića i avanture u prirodi.
Društvena igra Postani Mali heroj dostupna je isključivo u Lidl trgovinama od 15. rujna do 16. studenoga 2025. ili do isteka zaliha. Kupci je mogu nabaviti po akcijskoj cijeni od 4,99 € uz Lidl Plus kupon (nakon sakupljenih 6 bodova) ili po redovnoj cijeni od 21,99 €.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.
Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.
Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska