U kazalištu Trešnja Lidl predstavio novu kolekciju dječje odjeće

Trendi kombinacije za bebe, vrtićarce i školarce na mini modnoj reviji Lupilu i Esmara Kids

17.09.2025 | Velika Gorica

Trendi kombinacije za bebe, vrtićarce i školarce na mini modnoj reviji Lupilu i Esmara Kids

Trendi kombinacije za bebe, vrtićarce i školarce na mini modnoj reviji Lupilu i Esmara Kids

Čarobni i zaigrani prostor Kazališta Trešnja poslužio je kao savršena scenografija za predstavljanje nove kolekcije dječje odjeće Lupilu i Esmara Kids trgovačkog lanca Lidl Hrvatska. Kolekcija je predstavljena mini modnom revijom na kojoj su sudjelovala djeca naših poznatih influencera i ambasadora Lidlove kampanje „Stil se gradi od malih nogu” - Anita Dujić Broadfoot, Petra Ninčević i Pedro Soltz. Osim ambasadora, u reviji su sudjelovala i djeca Sonje Švajhler i Marija Valentića. Događaj je moderirala naša poznata voditeljica Zlata Muck Sušec, dok je Anita Dujić Broadfood bila zadužena za stiliziranje revije i modnog kutka.


Roditelji, bake, djedovi, tete, ujaci i svi oni koji s ljubavlju biraju odjeću za svoje mališane, u Lidlu i ove godine mogu pronaći moderne i kvalitetne modne kombinacije po pristupačnim cijenama. Lidlovi brendovi Lupilu i Esmara Kids nastali su s misijom pružanja slobode pokreta za djecu. Napravljeni su od ugodnih i mekih materijala, s funkcionalnostima prilagođenim njihovom ritmu života. Bilo da govorimo o nježnim tkaninama za bebe, razigranoj i praktičnoj odjeći za vrtić ili modernim kombinacijama za školarce — u Lidlu se vode istim načelom: kvaliteta i udobnost na prvom mjestu.

Od kraja kolovoza pa sve do kraja rujna, Lidl donosi kolekciju dječje odjeće koja spaja udobnost, trendove i odlične cijene. Vaši mali modni znalci bit će spremni za sve - od svakodnevnih avantura do školskih hodnika koji podsjećaju na modne piste. Riječ je o kolekciji posvećenoj onima koji već od prvih koraka pokazuju svoj stil. Svakog tjedna, u Lidl će pristizati noviteti - za bebe je tu nježna odjeća od mekanog bio pamuka, idealna za spavanac ili šetnju. Za predškolce i školarce tu su razigrani outfiti za prvi dan vrtića, školu i jesenske igre. Za tinejdžere su tu komadi koji prate njihov jedinstveni stil i izražavaju osobnost. 

Više o kolekciji možete pronaći na linku: https://www.lidl.hr/l/hr/letak/gdje-igra-susrece-stil-kolekcije-koje-prate-svaki-korak/view/flyer/page/1?lf=HHZ

 

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.600 trgovina i više od 230 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta, zapošljavajući 382.400 ljudi.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima.

Učinkovitost, poštovanje, povjerenje, utemeljenost i pripadnost su Lidlove korporativne vrijednosti koje su u srži korporativne kulture, oblikuju Lidlove svakodnevne aktivnosti i čine osnovu njegovog poduzetničkog uspjeha.

Lidl je u fiskalnoj godini 2024. ostvario prodaju u trgovinama od 132,1 milijardi eura. Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2024. generirala je promet od 175.4 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3600 zaposlenika.

 Kontakt Lidl Hrvatska:

press@lidl.hr

www.lidl.hr

Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP

Instagram: @lidl_hrvatska

 

Kontakt


Podijeli

Istraži