Lidl na UEFA Women’s EURO 2025™
Nemoj prestati rasti
02.07.2025 | Velika Gorica
Lidl na UEFA Women’s EURO 2025™
Lidl se u sklopu partnerstva s UEFA Women’s EURO 2025™ usredotočuje na edukaciju o prehrani i osobni razvoj. Lidl s UEFA Women’s EURO 2025™ koje počinje danas ponovno ističe svoju posvećenost promicanju ženskog sporta, zdravih i osviještenih odabira te osobnog razvoja mladih ljudi. Kao dio svojeg angažmana, Lidl će pokrenuti inicijative koje se bave edukacijom o prehrani, osnaživanjem mladih te inkluzivnošću – podrškom navijačicama i navijačima te igračicama na terenu i izvan njega. Ovaj prehrambeni trgovački lanac u planu ima niz različitih aktivnosti, kako u fan zonama, tako i u sklopu samog prvenstva u Švicarskoj, čime istodobno promiče ovo natjecanje te pomaže u stvaranju bolje sutrašnjice.
Lidlov Youth Camp
Lidl na UEFA Women’s EURO 2025™ želi postići stvarnu promjenu, stoga koristi partnerstvo s UEFA-om da u suradnji s #WePlayStrong stvori program za mlade žene usmjeren na nogomet i zdrav stil života – Lidl Youth Camp. Taj paneuropski vikend program predstavlja prostor u kojem mlade žene mogu otkriti svoj potencijal, potaknuti ambicije te jačati zajedno.
Aktivnosti fan zona
Lidl još jednu godinu zaredom pomaže kupcima i navijačima da donesu osviještene odabire za dobrobit njih samih, drugih ljudi te našeg planeta. Lidl iz tog razloga u fan zone donosi punktove za osvježenje kako bi navijačima ponudio voćne kupove kao svježu i zdravu opciju koja osigurava ne samo osvježenje i raznolikost ponude, nego i prirodan i zdrav izvor energije.
Tim za osviještenost
Ovog se ljeta Lidl udružuje s UEFA-om u svrhu organizacije timova za osviještenost na svih osam stadiona na kojima će se održati 31 utakmica. Navedeni timovi sačinjeni su od posebno obučenih ambasadora posvećenih promicanju inkluzivnog i uvažavajućeg okruženja za sve navijače. Zadaća ovih timova je da promiču korektnost i poštovanje te da budu prijateljska lica u masi i pružaju podršku, potiču jedinstvo te se brinu za to da svi uživaju u igri.
Fresh Field
Lidl u svrhu promicanja osviještene prehrane i osvježenja za švicarske turiste i nogometne navijače stvara izvor hrane oblika i veličine nogometnog terena. Na samo 30 minuta udaljenosti od Zuricha, Lidl je posadio osam vrsta voća i povrća kako bi proizveo više od 15 tona svježe hrane, a urod će zatim biti doniran raznim organizacijama.
O Lidlu
Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima više od 12.350 trgovina i više od 225 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.
Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.
Lidl trenutno ima više od 375.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta. U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.
Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2023. generirala je promet od 167,2 milijardi eura.
Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 111 trgovina i 3 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 4000 zaposlenika.
Kontakt Lidl Hrvatska:
press@lidl.hr
Facebook: http://bit.ly/2g4ZzGP
Instagram: @lidl_hrvatska