Neprestano osluškujemo potrebe potrošača i aktivno djelujemo na njihovom ostvarenju. Upravo zato smo se obvezali na konkretne akcije u segmentu kakaa, kave i čaja – osigurati svojim proizvodima certifikate Fairtrade, Fairtrade Kakao program, Rainforest alliance, EU/BIO, UTZ i UEBT najkasnije do 2022. godine. Strateški cilj je 50% sirovine kakaa u asortimanu konditorskih proizvoda i hlađenih kolača nacionalnog ili regionalnog podrijetla pod privatnom robnom markom certificirati UTZ oznakom do kraja 2020. godine. Također, zaključno s 2022. godinom planiramo certificirati 100% sirovine kakaa u asortimanu pod privatnom robnom markom oznakama Fairtrade, Rainforest Alliance, BIO ili UTZ oznakom. Postupno širimo i ponudu kave s Fairtrade, UTZ, BIO ili Rainforest Alliance certifikacijom. Sljedeći korak je osigurati da udio certificirane kave u asortimanu pod privatnom robnom markom iznosi minimalno 50% do kraja 2022. godine. Kada je riječ o asortimanu čaja, naš cilj je do kraja 2022. godine osigurati 100% certificiranu sirovinu na asortimanu zelenog, crnog i rooibos čaja te 50% certificiranu sirovinu na asortimanu biljnog i voćnog čaja.