picture

Riba iz održivog uzgoja

Podržavamo odgovorno ophođenje s proizvodima od morskih životinja i ribe te se zalažemo za zaštitu morskih ekosustava diljem svijeta. Ovo se odnosi na cjelokupni stalni asortiman vlastitih robnih marki: riblje delicije, riblje konzerve, svježu ribu, smrznutu ribu i kratkotrajnu ponudu ribljih proizvoda.

Službeno stajalište
picture

Jaja iz podnog uzgoja

Krajnji cilj kojeg želimo postići je da do 2025. godine cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja baziramo na jajima iz podnog uzgoja.

Službeno stajalište
picture

Osviještena prehrana

Jedan od glavnih ciljeva našeg programa društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra“ jest doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o uravnoteženoj prehrani. U skladu s ovim, obvezali smo se u svojem službenom stajalištu o proširenju asortimana za osviještenu prehranu da ćemo u Hrvatskoj svoju ponudu, u sklopu privatne robne marke, neprestano razvijati i nadopunjavati BIO artiklima, proizvodima bez glutena i laktoze, regionalnim te veganskim i vegetarijanskim proizvodima. Kroz svoje službeno stajalište o odgovornoj uporabi aditiva, masti, palminog ulja i sojinog lecitina u privatnoj robnoj marki, kontinuirano djelujemo u smjeru optimizacije razine kvalitete, učinkovitosti, ali i održivosti u cjelokupnom lancu opskrbe. Svojim službenim stajalištem o jamstvu sigurnosti proizvoda u privatnoj robnoj marci, kontinuirano djelujemo u smjeru optimizacije razine kvalitete, učinkovitosti, ali i održivosti u cjelokupnom lancu opskrbe.

Službeno stajalište
picture

Redukcija plastične ambalaže

Planiramo postati tržišni lider u kontekstu društvene održivosti poslovanja te optimizirati procese s pozitivnim učinkom kako na kupce i okoliš, tako i na globalnu uspješnost tvrtke. Naš je strateški cilj do 2025. smanjiti upotrebu plastike za najmanje 20%. Prva konkretna mjera jest ukidanje plastičnih artikala za jednokratnu uporabu do kraja 2019.. Ove smo proizvode zamijenili artiklima od održivih materijala koji se mogu reciklirati.

Službeno stajalište
picture

Smanjenje udjela šećera i soli

 Do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih robnih marki postupno ćemo smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli za 20%, kako bismo pridonijeli edukaciji naših kupaca o značaju zdrave prehrane i umjerenoj konzumaciji proizvoda koji u svom sastavu imaju značajniji udio šećera i soli. Intenzivno ćemo raditi na oblikovanju i razvoju novih receptura, koje će i dalje pratiti postojeće visoke Lidlove standarde kvalitete. Našim kupcima ponudit ćemo veći izbor alternativnih artikala po pojedinim kategorijama proizvoda sa smanjenim udjelom šećera ili soli.

Službeno stajalište
picture

UTZ

Neprestano osluškujemo potrebe potrošača i aktivno djelujemo na njihovom ostvarenju. Upravo zato smo se obvezali na konkretne akcije u segmentu kakaa, kave i čaja – osigurati svojim proizvodima certifikate Fairtrade, Fairtrade Kakao program, Rainforest alliance, EU/BIO, UTZ i UEBT najkasnije do 2022. godine. Strateški cilj je 50% sirovine kakaa u asortimanu konditorskih proizvoda i hlađenih kolača nacionalnog ili regionalnog podrijetla pod privatnom robnom markom certificirati UTZ oznakom do kraja 2020. godine. Također, zaključno s 2022. godinom planiramo certificirati 100% sirovine kakaa u asortimanu pod privatnom robnom markom oznakama Fairtrade, Rainforest Alliance, BIO ili UTZ oznakom. Postupno širimo i ponudu kave s Fairtrade, UTZ, BIO ili Rainforest Alliance certifikacijom. Sljedeći korak je osigurati da udio certificirane kave u asortimanu pod privatnom robnom markom iznosi minimalno 50% do kraja 2022. godine. Kada je riječ o asortimanu čaja, naš cilj je do kraja 2022. godine osigurati 100% certificiranu sirovinu na asortimanu zelenog, crnog i rooibos čaja te 50% certificiranu sirovinu na asortimanu biljnog i voćnog čaja.

Službeno stajalište
picture

Održiva uporaba celuloze

Do kraja 2021. god. težimo prebacivanju prehrambenih proizvoda te proizvoda za kućanstvo i osobnu uporabu uključujući kućanske i kozmetičke proizvode na reciklirani materijal ili FSC certificirana neprerađena vlakna. U iznimnom slučaju se kod pojedinih proizvoda kod ograničene raspoloživosti FSC certificirane sirovine može koristiti i PEFC certificirani materijal. Također, do kraja 2021. god. dodatno težimo prebacivanju svih neprehrambenih akcijskih proizvoda poput tekstilnih proizvoda, cipela, vrtnih proizvoda/proizvoda za kampiranje, namještaja, igračaka, dekorativnih proizvoda, medija, pisaćeg pribora i alata te uputa za uporabu na certificirane artikle.

Službeno stajalište
picture

GLOBALG.A.P. - Cvijeće i biljke

Neprestano radimo na razvoju društveno-odgovornog djelovanja u svim segmentima svoga poslovanja. Kao dio svoje misije, izdali smo službeno stajalište za asortiman cvijeća i biljka. 
Naš je cilj do početka 2020. godine certificirati sve cvijeće i biljke iz svoje ponude uglednim svjetskim standardom Global G.A.P. Taj potez znači sigurniji i održiviji uzgoj cvijeća te nabavu sirovine prema načelima ekologije.

Službeno stajalište
picture

Nabava svježeg voća i povrća

Voće i povrće najviše kvalitete i svježine s najboljim omjerom cijene i kvalitete: ovaj
jednostavan i ambiciozan princip nepobitan je temelj našeg samopouzdanja kao
maloprodajnog lanca za svakodnevnu opskrbu svježim voćem i povrćem.
Kako bismo uvijek ispunjavali ovaj preduvjet, razvili smo partnerski odnos s dobavljačima,
kao i učinkovite logističke procese te sustav provjere kvalitete. Sve nam to omogućuje da
u naše trgovine danas isporučujemo voće i povrće vrhunske kvalitete izravno s polja.

Službeno stajalište
picture

Politika dubinske analize poštivanja ljudskih prava i zaštite okoliša

Kao jedan od najvećih svjetskih trgovačkih lanaca, svjesni smo svoje odgovornosti prema
društvu i okolišu. U suradnji s partnerima, našim dobavljačima i našim kupcima, posvećeni
smo tome da poslujemo što je održivije moguće. Naš cilj u nabavi je poštivati i jačati
društvene i ekološke standarde u našem globalnom lancu opskrbe, a rizike od negativnih
utjecaja svesti na minimum.

Službeno stajalište