Riba iz održivog uzgoja

Riba iz održivog uzgoja

Podržavamo odgovorno ophođenje s proizvodima od morskih životinja i ribe te se zalažemo za zaštitu morskih ekosustava diljem svijeta. Ovo se odnosi na cjelokupni stalni asortiman vlastitih robnih marki: riblje delicije, riblje konzerve, svježu ribu, smrznutu ribu i kratkotrajnu ponudu ribljih proizvoda.

Jaja iz podnog uzgoja

Jaja iz podnog uzgoja

Krajnji cilj kojeg želimo postići je da do 2025. godine cjelokupnu ponudu jaja pod privatnom robnom markom i sve proizvode pod privatnom robnom markom koji u svojim recepturama sadrže jaja baziramo na jajima iz podnog uzgoja.

Osviještena prehrana

Osviještena prehrana

Jedan od glavnih ciljeva našeg programa društveno-odgovornog poslovanja „Na putu prema sutra“ jest doprinijeti održivosti u proizvodnji, kao i svjesnosti o uravnoteženoj prehrani. U skladu s ovim, obvezali smo se u svojem službenom stajalištu o proširenju asortimana za osviještenu prehranu da ćemo u Hrvatskoj svoju ponudu, u sklopu privatne robne marke, neprestano razvijati i nadopunjavati BIO artiklima, proizvodima bez glutena i laktoze, regionalnim te veganskim i vegetarijanskim proizvodima. Kroz svoje službeno stajalište o odgovornoj uporabi aditiva, masti, palminog ulja i sojinog lecitina u privatnoj robnoj marki, kontinuirano djelujemo u smjeru optimizacije razine kvalitete, učinkovitosti, ali i održivosti u cjelokupnom lancu opskrbe. Svojim službenim stajalištem o jamstvu sigurnosti proizvoda u privatnoj robnoj marci, kontinuirano djelujemo u smjeru optimizacije razine kvalitete, učinkovitosti, ali i održivosti u cjelokupnom lancu opskrbe.

Redukcija plastične ambalaže

Redukcija plastične ambalaže

Planiramo postati tržišni lider u kontekstu društvene održivosti poslovanja te optimizirati procese s pozitivnim učinkom kako na kupce i okoliš, tako i na globalnu uspješnost tvrtke. Naš je strateški cilj do 2025. smanjiti upotrebu plastike za najmanje 20%. Prva konkretna mjera jest ukidanje plastičnih artikala za jednokratnu uporabu do kraja 2019.. Ove smo proizvode zamijenili artiklima od održivih materijala koji se mogu reciklirati.

Smanjenje udjela šećera i soli

Smanjenje udjela šećera i soli

 Do 2025. godine na dijelu asortimana vlastitih robnih marki postupno ćemo smanjivati prosječni ponderirani udio dodanog šećera i soli za 20%, kako bismo pridonijeli edukaciji naših kupaca o značaju zdrave prehrane i umjerenoj konzumaciji proizvoda koji u svom sastavu imaju značajniji udio šećera i soli. Intenzivno ćemo raditi na oblikovanju i razvoju novih receptura, koje će i dalje pratiti postojeće visoke Lidlove standarde kvalitete. Našim kupcima ponudit ćemo veći izbor alternativnih artikala po pojedinim kategorijama proizvoda sa smanjenim udjelom šećera ili soli.

UTZ, Održiva nabava kakaa, kave i čaja

Održiva nabava kakaa, kave i čaja

Neprestano osluškujemo potrebe potrošača i aktivno djelujemo na njihovom ostvarenju. Upravo zato smo se obvezali na konkretne akcije u segmentu kakaa, kave i čaja – osigurati svojim proizvodima certifikate Fairtrade, Fairtrade Kakao program, Rainforest alliance, EU/BIO, UTZ i UEBT najkasnije do 2022. godine. Strateški cilj je 50% sirovine kakaa u asortimanu konditorskih proizvoda i hlađenih kolača nacionalnog ili regionalnog podrijetla pod privatnom robnom markom certificirati UTZ oznakom do kraja 2020. godine. Također, zaključno s 2022. godinom planiramo certificirati 100% sirovine kakaa u asortimanu pod privatnom robnom markom oznakama Fairtrade, Rainforest Alliance, BIO ili UTZ oznakom. Postupno širimo i ponudu kave s Fairtrade, UTZ, BIO ili Rainforest Alliance certifikacijom. Sljedeći korak je osigurati da udio certificirane kave u asortimanu pod privatnom robnom markom iznosi minimalno 50% do kraja 2022. godine. Kada je riječ o asortimanu čaja, naš cilj je do kraja 2022. godine osigurati 100% certificiranu sirovinu na asortimanu zelenog, crnog i rooibos čaja te 50% certificiranu sirovinu na asortimanu biljnog i voćnog čaja.

Održiva uporaba celuloze

Održiva uporaba celuloze

Do kraja 2021. god. težimo prebacivanju prehrambenih proizvoda te proizvoda za kućanstvo i osobnu uporabu uključujući kućanske i kozmetičke proizvode na reciklirani materijal ili FSC certificirana neprerađena vlakna. U iznimnom slučaju se kod pojedinih proizvoda kod ograničene raspoloživosti FSC certificirane sirovine može koristiti i PEFC certificirani materijal. Također, do kraja 2021. god. dodatno težimo prebacivanju svih neprehrambenih akcijskih proizvoda poput tekstilnih proizvoda, cipela, vrtnih proizvoda/proizvoda za kampiranje, namještaja, igračaka, dekorativnih proizvoda, medija, pisaćeg pribora i alata te uputa za uporabu na certificirane artikle.

GLOBALG.A.P. - Cvijeće i biljke

GLOBALG.A.P. - Cvijeće i biljke

Neprestano radimo na razvoju društveno-odgovornog djelovanja u svim segmentima svoga poslovanja. Kao dio svoje misije, izdali smo službeno stajalište za asortiman cvijeća i biljka. 
Naš je cilj do početka 2020. godine certificirati sve cvijeće i biljke iz svoje ponude uglednim svjetskim standardom Global G.A.P. Taj potez znači sigurniji i održiviji uzgoj cvijeća te nabavu sirovine prema načelima ekologije.

Nabava svježeg voća i povrća

Nabava svježeg voća i povrća

Voće i povrće najviše kvalitete i svježine s najboljim omjerom cijene i kvalitete: ovaj
jednostavan i ambiciozan princip nepobitan je temelj našeg samopouzdanja kao
maloprodajnog lanca za svakodnevnu opskrbu svježim voćem i povrćem.
Kako bismo uvijek ispunjavali ovaj preduvjet, razvili smo partnerski odnos s dobavljačima,
kao i učinkovite logističke procese te sustav provjere kvalitete. Sve nam to omogućuje da
u naše trgovine danas isporučujemo voće i povrće vrhunske kvalitete izravno s polja.

Poduzetnička odgovornost za poštivanju ljudskih prava i zaštitu okoliša u lancu nabave sirovina

Poduzetnička odgovornost za poštivanju ljudskih prava i zaštitu okoliša u lancu nabave sirovina

Za nas su poštivanje ljudskih prava i zaštita okoliša temelj ekonomskih aktivnosti i strateški okvir našeg poslovanja, pogotovo u nabavi sirovina. Upravo stoga i dalje ćemo naročitu pozornost usmjeravati na strogu provedbu politike poduzetničke dužnosti brige o društvenim i ekološkim utjecajima u cijelom našem lancu vrijednosti.

Ljudska prava u lancu opskrbe

Ljudska prava u lancu opskrbe

Kao trgovačko poduzeće, Lidl prodaje prehrambene, neprehrambene i proizvode za domaćinstvo koji se proizvode u globalnim lancima opskrbe. Odgovorni smo za osiguravanje radnopravnih standarda i dostojanstvenih uvjeta u čitavom vrijednosnom lancu. Ciljanim angažmanom želimo poticati poboljšanja u našim lancima opskrbe. Kako bismo osigurali svoju dužnost brižnog postupanja na području ljudskih prava, usredotočujemo se na kršenja ljudskih prava i radnoga prava u onim lancima opskrbe koji su za Lidl od velike važnosti. U njih se ubrajaju naročito oni u poljoprivredi, ali i u tekstilnom sektoru i sektoru tvrdotvorina. Cilj našeg angažmana zaštita je ljudi od negativnih utjecaja tijekom obavljanja posla i zalaganje za ljudska prava vezana za radno mjesto.

Mikroplastika

Mikroplastika

Mikroplastika je dio šire društvene rasprave o plastici. Intenzivno se bavimo tom temom od 2015. godine, a smanjenje zagađenja mikroplastikom, neovisno o izvoru, smatramo izrazito važnim. Međutim, na europskom nivou zasad ne postoji zakonska zabrana korištenja mikroplastike u kozmetici, stoga smo pobornici jedinstvenog europskog zakonodavnog okvira s jasnom definicijom mikroplastike.

Službeno stajalište o korištenju vode u nabavi sirovina

Korištenje vode u nabavi sirovina

Održivo korištenje vode za Lidl ne predstavlja zadatak za budućnost, već ključnu temu sadašnjosti. Različitim mjerama doprinosimo zaštiti resursa slatke vode duž cijelog vrijednosnog lanca te smanjenju potrošnje i zagađenja vode u našim lancima opskrbe.

Opskrbni lanci bez krčenja šuma i prenamjene zemljišta

Opskrbni lanci bez krčenja šuma i prenamjene zemljišta

Lidl je aktivno posvećen onemogućavanju krčenja šuma u vlastitim opskrbnim lancima i industrije u cijelosti. Kako bismo to postigli, definiramo ključne pristupe za izbjegavanje krčenja šuma. Usredotočujemo se na sječu radi proizvodnje celuloze, uzgoja uljane palme, soje i kakaa te na stvaranje pašnjaka za uzgoj stoke. Usvajanjem strukturnog pristupa krčenju šuma i prenamjeni zemljišta, Lidl može doprinijeti strateškim žarišnim područjima zaštite klime, očuvanja resursa, poštovanja bioraznolikosti i poštenog djelovanja.